VirtualDub 1.6.16 iritant watermerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndejongh

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Berichten
218
Zojuist Virtual Dub 1.6.16 gedownload en gedraaid. Als ik een AVI film inlaad krijg ik meteen boven en onder een watermerk (tekst) te zien.
Ook als ik de fim bewerk en opnieuw opsla staat dat domme watermerk erin.
Kan dit verwijderd worden????

John.
 
Bedoel je die compression watermerk??
dus b.v. van divx???
 
Laatst bewerkt:
watermerk zie bijlage

Nee dat bedoel ik niet. Zie bijlage voor screenprint van wat ik bedoel.
 

Bijlagen

  • virtualdub.JPG
    virtualdub.JPG
    60,5 KB · Weergaven: 45
dan heb je een demo versie en zo willen ze laten zien dat het programma wel werkt maar dan moet je hem helemaal kopen om het watermerk eruit te krijgen.
 
balen dus

Das dan mooi balen. Dacht dat het een gratis programma was. Niet dus. Jammer. Moet ik verder zoeken naar een geschikt programma.
Iemand een idee voor een programma om films 90 graden te draaien???
 
Als je het van de goede site download, zou er niets in beeld moeten staan, het is een gratis progje, gemaakt onder de GNU, kijk hier eens.
 
pech??

Jammer maar laat dat nou precies de site zijn waarvandaan ik het gedownload heb???
En toch met watermerk???
 
mailen

Das zéker vreemd.
Zou bijna willen vragen: kun je het gedownloade zip-bestand naar me mailen. Kijken wat er dan gebeurd.
 
Het zit ook niet in VirtualDub, het is een site van Pegasus software, bij de opname misschien erop gekomen? of het zit in de codec die gebruikt wordt door VirtualDub, met Codec Sniper, te ontdekken, wel de compatibiliteitsmodus voor 98 aanzetten, anders werkt hij meestal niet.

http://www.jpg.com/
 
Vreemde zaak

Kom er achter iets heel raars.
Als ik de filmpjes die gemaakt zijn met mijn digitaal fototoestel in Irfanvieuw bekijk zie ik ook die teksten boven- en onderin staan. Bekijk ik ze in Windows media player zie ik die teksten NIET.

Hier snap ik dus HELEMAAL niets meer van.
 
?

Gister heel mijn computer opnieuw geinstallerd, incluis windows. Nu ben ik dat rare watermerk ook mooi kwijt.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan