movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

brookhuis1

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Berichten
225
hi mijn windows movie maker doet vreemd

na vaak succesvol filmpjes te hebben gemonteerd, is er iets mis gegaan. De filmpjes lopen vast en ik hoor geen geluid. Ik heb al nieuwe versie gedownload maar ook hier hetzelfde probleem.

iemand een idee?
 
ik had zelf ook dat probleem.
Oplossing: een andere movie maker downloaden, er zijn er genoeg te vinden, even googelen:)
 
heb al andere moviemaker, eenoudere versie weliswaar gedownload, zelfde probleem...

daar komt bij dat moviemaker ook niet schoon te verwijderen lijkt.....(ik zie hem niet in Software staan bijv). Moet eens zien of ik ergens een nieuwe laatste versie apart kan downloaden.

Mocht iemand anders een alternatief weten voor dit eenvoudige montage programma, graag.

M
 
Wat is een alternatief is, is TMPGenc Studio. Maar dit is een commercieel pakket. Maar ben er erg tevreden mee over de bediening. Niet te moeilijk en behoorlijk rap.

Een andere alternatief is, is Nero movie maker (geloof dat hij zo heet). Dit is simpelweg een filmpje importeren, chapters indelen en daarna branden.

Groet, Dippo.
 
dank je
ik zal eens naar die andere programma's kijken

punt blijft wel dat het vaag is dat ik Movie Maker op geen enkele manier meer werkend krijg

Marc
 
dat Nero programma is trouwens Nero Vision
het werkt maar ik vind het iets minder handig dan Movie Maker...
 
dank je
maar
ik heb hem toevallig net weer aan het werk... alles verwijderd.. en een aparte moviemaker2.0 gevonden die het tot nog toe weer doet

vond zelf nero niet heel handig

moviemaker is natuurlijk vrij instabiel maar het werkt voor simpele bewerkingen...
het andere alternatief voor serieuzere zaken is Adobe denk ik ...

die tmpgenc heb ik inmiddels ook, maar dat lijkt vooral voor de Zijbewerkingen zeg maar

laat ik er vanuit gaan dat het probleem inmiddels (voorlopig) is opgelost..

bedankt in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan