Mustek Camcorder DV 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo Niemeijer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Berichten
15
Hallo Allemaal,

Sinds een aantal jaren heb ik tot grote tevredenheid een Mustec camcordertje. Zo'n klein formaat cameraatje dus, ongeveer zo groot als een pakje sigaretten. Als je hem aansluit op je pc verschijnt er een console afkomstig (uiteraard na installatie van de schijf) van de DVseries. Daar kun je de fotoos en of filmpjes die gemaakt zijn bekijken en eventueel opslaan. Afgelopen zondag toen ik een aantal fotoos gemaakt had en ze wilde bekijken lukte het niet meer, het beeld liep vast zomaar zonder reden terwijl even ervoor nog gewoon werkte. Ook na uitproberen op een andere pc was het resultaat hetzelfde. Het enige wat het schermpje weergaf is dat er opstond: "Kan miniatuurbeelden niet weergeven." Hij geeft in de console nu opeens AVI aan, terwijl het normaliter m.peg bestandjes zijn. De fotoos en filmpjes staan dus gewoon in de console maar op het moment dat ik ze wil bekijken of opslaan loopt de hele boel vast. Als ik de USB stekker van de camera eruit haal blijft de console intact. Wat kan het zijn en wie kan me hiermee helpen? Zijn er eventueel ook nog andere programma's waarin ik mijn beelden kan bekijken en opslaan. Mijn dank is zeer groot voor degene die hier een oplossing voor weet.

Theo Niemeijer uit Helmond.:confused: :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan