foto van filmshot

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Is het mogelijk om uit een film in avi-formaat een foto te krijgen? Dus film stilzetten en het plaatje naar een jpeg converteren? En als dat kan, hoe moet dat?
 
Ik gebruik daar Power DVD voor, daarin heb je de mogelijkheid een foto van een frame te nemen, dan Paint openen kiezen voor bewerken > plakken. Daarna opslaan als JPEG.
 
Laatst bewerkt:
Is het mogelijk om uit een film in avi-formaat een foto te krijgen? Dus film stilzetten en het plaatje naar een jpeg converteren? En als dat kan, hoe moet dat?

Je zou ook de film op pauze kunnen zetten en dan op de knop "Print screen" te drukken (toetsenbord). Daarna ga je naar paint --> bewerken --> plakken.

Daarna opslaan in jpeg en je hebt de foto..

Edit: Excuse zo' n antwoord is al gegeven, maar via Print Screen kan je ook een foto van je film nemen en via paint het plaatje selecteren en opslaan.
 
Laatst bewerkt:
bedankt mannen. ik ga dat vanavond eens proberen. :thumb:
 
maar via Print Screen kan je ook een foto van je film nemen en via paint het plaatje selecteren en opslaan.
Dat is me nog nooit gelukt, krijg altijd een mooi zwart beeld van de media player, met de PRT SCR knop.:confused:
 
Laatst bewerkt:
Dat is me nog nooit gelukt, krijg altijd een mooi zwart beeld van de media player, met de PRT SCR knop.:confused:

ik ook en bij de oplossing van Crash kan ik de foto niet vinden. Ik druk op de capture-frame knop, en dan weet ik het niet meer....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan