Dvd film maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerret

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
39
Hoihoi

Ik heb hier een .wmv bestand en ik heb een lege dvd+r. Nu wil ik dus dat ik mijn filmpje in een gewone dvdspeler kan zien. Ik heb het met verschillende programma's geprobeerd, de ene 'Intervideo Dvd creator' weigert wmv bestanden te laden. De andere, Nero, als ik 'video-cd maken' kies doet het wel, hij zet het bestand om, en dan als hij wil gaan beginnen met branden zegt hij dat het niet mogelijk is om de compilatie op dat type schijf te zetten.

Hoe kan ik nu zorgen dat ik dat filmpje gewoon kan branden zodat het werkt in een normale dvd speler?
 
Laatst bewerkt:
Zelf gebruik ik Nero Vision (Nero 7.0) of Super DVD Creator. Bestand inlezen en de programma's converteren en branden je DVD automatisch, kan wel minimaal een uur duren. WMA is altijd wat lastiger te converteren dan bijvoorbeeld avi. Zit er trouwens geen DRM beveiliging op de WMA film :evil: ?
 
Het filmpje is door mijn vader gemaakt met een programma waarin je beelden en andere filmpjes kunt samenvoegen dus ik neem aan dat er geen beveiliging op zit.

Ik zal eens zien of ik wat kan vinden over de programma's die je noemde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan