Beginners vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongerius

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Berichten
138
Hey, heb sinds kort een DVD-brander en die wil ik wel even uitproberen. Ik heb op mijn PC een film staan, die bestaat uit een aantal .VOB .IFO .BUB bestanden. Hoe krijg deze film op DVD op mijn televisie? Als brandprogramma heb ik alleen Easy cd creator.

BVD
 
Het is Roxio Easy CD Creator 5. Ik heb net daarin wel een functie gevonden die "DVD Builder" heet. Kan dat gebruikt worden?
 
En als je toch aan het uitproberen gaat: Gebruik in eerste instantie rewritable DVD's. Dan kun je lekker blijven proberen zonder schijfjes te verknallen wanneer het nog niet in een keer lukt! ;)
 
ik had ook easy cd creator 5 ,maar mij is het niet gelukt,gebruik ik nu maar nero,en heb die easy cd creator verwijderd ,omdat die beide niet samen gaan op 1 pc
 
Ok, DVD-Builder is een vrij simpel programma. Heb de film hoofdstukken in de goede volgorde gezet. Maar als ik de film preview, zie ik nog geen ondertiteling. Hoe krijg ik ondertiteling erbij? Bijgevoed plaatjes van het programma (1) en de bestanden (2).
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    78,1 KB · Weergaven: 35
  • 2.JPG
    2.JPG
    72,9 KB · Weergaven: 40
Daarmee brand je volgens mij films die je al op cd hebt. Ik heb losse bestanden die ik op DVD wil branden.
 
Ik zie op je tweede screenshot geen VOB extentie staan. Zie wel de VTS, maar niet de extentie VOB erachter. Terwijl bij de andere bestanden de extenties er wel achter staan.:confused:

DVDfab:
Copy any DVD movie to one blank DVD disc.

* Copy an entire DVD, including menus, trailers and special features.
* Copy the main movie only, excluding unwanted audio and subtitles.
* Copy DVD movie content from original DVD disc or from hard drive.
* Copy full multi-channel audio (AC3 5.1, DTS).
* Copy episodic/season DVD movies, TV series, etc.
* Copy NTSC/PAL DVD movies.
 
Laatst bewerkt:
Die bestandjes met een cd icoontje zijn de .vob bestanden. Zie screenshot 4. Ik heb het met DVDFab geprobeerd en dan krijg ik een foutmelding? Zie screenscot 3.
 

Bijlagen

  • 3.JPG
    3.JPG
    81,9 KB · Weergaven: 43
  • 4.JPG
    4.JPG
    82,6 KB · Weergaven: 25
hey

is het niet zo dat als je die vob , bup , ifo heb je dan al klaar bent
een dvd speler leest dat soort bestanden toch juist
dat kan je net zo goed gewoon met windows doen ofzo
tenzijn je er een menu bij wil , wat opzich niet echt nodig is
 
oh sorry

ik las het niet , je wil ook ondertiteling ,
avi2dvd is wel handig maar zoals de naam al zegt moet het bestand een avi

film laden en ondertiteling , dan op start drukken en vob , bup en ifo komen er uit met ondertiteling en al en je kan ook nog een menu maken heel erg simpel allemaal ,
het wijst zich bijna allemaal vanzelf ,
Hier ook een handleiding is van stap 1 tot 6 van toepassing op jou
http://www.duken.nl/content/view/32/24/


hier heb je nu niet zoveel aan maar misschien voor de toekomst :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan