problemen aansluiting mp3-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

stuntmuiz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
2
Ikzelf heb al een tijdje een mp3-speler van mpio fl300. Ik steek hem in de usb poort van de laptop en wordt direct herkent. Vandaag hebben wij voor mijn vriend ook een mp3-speler gekocht van Q-Be + en als wij deze in de laptop steken wordt er wel hardware gevonden maar niet herkent. Hoe kan dit? Wat kunnen we hier aan doen? Ik bedoel, de mijne wordt toch ook herkent? Wij hebben trouwens een laptop van Fujitsu Siemens..
 
Welkom op Helpmij. :)
Je vraag is verplaatst naar de juiste sectie.

Heb je de speler ook op een ander pc geprobeerd?
Op die manier kun je erachter komen of het aan je laptop (windows) ligt of de speler.
 
sorry, maar het moet toch zonder kunnen? Het is een nieuwe laptop met windows xp..
 
sorry, maar het moet toch zonder kunnen?
Zonder wat?

Je kunt het gewoon proberen, ik heb anders ook geen optie, mocht het aan je laptop liggen kan het zijn dat je bijvoorbeeld even je register moet opschonen of je apparaatbeheer moet checken, misschien heeft windows zich op één of andere manier verslikt.
Zoiets weet je toch nooit.
Ik zou in de eerste instantie gewoon de speler op een andere pc proberen, dan kun je in ieder geval het probleem isoleren.
 
hoi .. heb je hier al een oplossing voor ? krijg de speler ook niet bekend onder XP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan