Hoe maak ik een Menu voor een DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

23rdRobby

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
29
Hallo

ik wil op een DVDtje meerder films branden en met een Menu er bij
Maar nou is mijn vraag moet ik alle filmpjes apart rippen naar DVD formaat en het menu later er bij zetten of moet ik er voor zorgen dat het menu er automatisch al bij zit als dat het geval is wil ik graag weten hoe ik da menu er dan bij moet zetten.
en moet er uberhaupt wel een menu bij of kan ik ook gewoon de filmpjes omzetten en dan branden en met de "skip" knop op mijn afstand bediening naar de volgende filmpje???


Alvast bedankt

-=Robby=-
 
Laatst bewerkt:
met nero 7 als je al die filmpjes toevoegt krijg je later een melding van wil je ook een dvd menu aanmaken

of anders kan je altijd nog

tmpgenc dvd author 2.0

hier de link tmpgenc dvd author 2.0
 
Mare moet ik dan de .avi in nero 7 zetten of de .vob .bup ect.
 
uhh ff kijken

start nero burning rom op via nero startsmart als het niet kan anders moet je zelf maar ff kijken hoe je hem opstart.
dan krijg je een scherm die heet nieuwe compiliatie
dan kan je helemaal rechts boven in van het scherm cd of dvd kiezen zet hem dan op dvd
dan klik je de derde van boven aan ( dvd-video ) en daar kan je al die bup ifo sub ) allemaal toevoegen
 
nee nog niet ik ben nu bezig de .avi om te zetten naar DVD formaat
 
weet je misschien of ik met Nero 7 Burnig Rom er ook een menu bij kan doen of moet ik dat met het programmatje doen waarvan jij mij die link hebt gestuurt
 
kan ook met die andere link maar ook
met nero 7 burning rom kun je ook een menu bij zetten dan moet je hebben
nero vision staat er ook bij ergens
dan verschijnt er een venster van nero vision en dan op video maken drukken

kun je menu's maken ondertiteling in zetten meerdere audio streams in zetten
 
Laatst bewerkt:
tja

:confused:
met nero 7.0 kan je wel een ******* mooi menutje maken ,ik zou het daar mee doen
Maar als je meerdere films omzettten naar dvd kan toch niet ?
want dan krijg je 2 keer vob bestanden bijvoorbeeld 2 keer ts_1_01 ofzoiets
eentje van elke film
 
dat maakt niet uit heb ik ook wel eens een x gedaan bracht bij mij geen problemen op
 
dat maakt niet uit heb ik ook wel eens een x gedaan bracht bij mij geen problemen op

hey gamers-inside, hoe doe je dan 2 vob bestanden. Als ik 2 video bestand conveert naar vob. dan krijg ik zegewoon bijelkaar gedaan. kan ik dan bij die nero ze uitelkaar halen??
of moet je de bestanden anders noemen?? zo ja wil je dan zeggen hoe ik ze moet noemen?
 
je convert die filmpjes appart eerst die ene in map bijv. film1 en dan film 2 coverteren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan