vraag draadloos netwerk usb adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bory

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
1
Beste,

Ik heb gister een draadloos netwerk usb adapter gekocht. Mijn bedoeling is/was om mijn computer aan te sluiten op het draadloze netwerk van mijn huisgenoot. Ik heb de USB adapter in mijn pc gedaan, bijgeleverde cd-rom geinstalleerd en nu kom ik niet verder.
Ben al naar de computer winkel terug geweest maar die keken me aan alsof ik debiel was.

Als ik op mijn internetverbinding druk zie ik wel dat de modem iets verstuurt, maar ontvangen doet hij niks.

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik nog moet doen/installeren/instellen om lekker te kunnen internetten?
 
Je verhaal is nog niet erg compleet. Welk besturingssysteem gebruik je? Zie je een icoontje van je usb-adapter in je taakbalk? Zo ja,heb je daar op geklikt/rechtsgeklikt/dubbelgeklikt? Wat zie je dan? Is het draadloze netwerk beveiligd? Zo ja, hoe? Zie je bij Netwerkverbindingen wel de usb-adapter staan?
 
Check eens bij deze computer Dan netwerklocaties & dan draadloos netwerk voor huis of klein bedrijf instellen . dat ook al eens geprobeerd ? . Of een netwerklocatie toevoegen.
Je moet wel zorgen dat je netwerk dus aanstaat dat je verbinding krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan