een mpg ondertitelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Berichten
332
IK heb een vakantiefilm gemaakt. Dit is een mpg, hier wil een ondertiteling onder.
De ondertiteling staat er onder met vobsub, kan ik m inderdaad zien. Maar als ik m als dvd wil branden, krijg ik geen ondertiteling.
Ik heb diverse sites bekeken, en ik doe het echt wel goed. Zou het kunnen dat het geen avi bestand is?? Moet ik nu eerst naar avi omztetten en dan weer naar dvd??

IK heb ookal geprobeerd van de dvd af ondertitels te zetten maar dit lukt helemaal niet. Daar heb ik vobsub ook voor geprobeerd.

Dus ik kan alleen de ondertiteling met videomediaspeler zien. En ik kan niet de ondertiteling zien met tmpeg.

Ik heb dus met subsinc de ondertitels gemaakt. Met vobsub zie ik ondertitels. Dan met tmpeg omgezet naar dvd, en hierna tmpgauthor gebruikt. Het lukt dus niet.
Kan iemand mij helpen??

Of kan je rechtstreeks van een mpg file geen ondertitesl branden, waarom kan ik het dan wel zien met windowsmedia player
 
Krijg je de ondertiteling wel te zien als je de film afspeeld met bijvoorbeeld BS player. Als dit zo is moet je eens op extradvd kijken. Hier zijn enkele tussenstappen voor nodig, voor zover ik weet is er geen manier om een film=ondertitel direct om te zetten naar DVD
 
Laatst bewerkt:
De kortste klap: de mpg met ondertitel nogmaals omzetten naar mpg [de ondertitel komt dan HARD in de film te staan] en dan omzetten naar dvd. Alternatief, maar omslachtiger: de ondertitel onder het dvd bestand monteren met bijv. DVD Workshop.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan