Creative MuVo TX (1GB)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elm0

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2005
Berichten
11
Ik heb al geruime tijd een Creative MuVo TX, en hij deed het ook erg goed, maar hij is laatst opeens erg vaag gaan doen, als ik heb mu opstart dan staat er:

"Geen Muziek"

Als ik het ding in mijn PC'tje doe, dan zegt ie niks want hij ziet dat hele ding niet. Nou, eigenlijk ziet ie um wel, maar hij blijft ongeveer 10 minuten op Automatisch afspelen staan. (met zon zaklamp, zoekend) Als je annuleren klikt duurd het ook nog wel een minuut tot 2 minuten voordat ie klaar ie met datgene. Deze Computer klikken crashed de pc bijna, hij laad erg langzaam. Ik hou eerst gewoon een wit scherm, zonder iconen / hdd's.

En als ik hem dan wel zie, dan zie ik alle muziek die er al op staat, er op staan, maar ik kan er nisk mee doen, ik kan het niet verwijderen /verplaatsen/hernoemen, niks

Hoe kan ik dit verhelpen? iemand een idee?.


Edit: Ik kan um ook niet Formateren; ik krijg dan een foutmelding. Mij vertellend:"Deze schijf kan niet worden geformateerd. Sluit alle schijfhulpprogramma's of andere programma's die deze schijf gebruiken af en controleer of de inhoud van deze schijf in geen enkel venster wordt weergeven. Probeer vervolgens de schijf opnieuw te formateren"

Ik heb alle vensters gesloten, alle! En ik kan mij niet bedenken welk programma zou moeten aanstaan die deze schijf zou moeten tegenhouden ..
 
Laatst bewerkt:
Ongeveer 1 jaar geleden, had ik van een klant ook een MP3, met exact dezelfde klachten.
Ook van alles geprobeerd. Eind van het liedje was: prullenbak.
Inderdaad was hier niets an te doen.
Je kunt 1 tooltje proberen: Zie je mail. Daar staat een usb-key format tooltje wat te groot is voor het forum.
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet eens proberen de Firmware te vernieuwen?Meestal werkt dit wel na een foutmelding op de speler...en kijk ook eens bij de processen in task manager dan weet je metteen of er tog nog ergens iets zou draaien.

cyaa ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan