ondertitels bijvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,
Wie helpt mij ?
Ik heb loose change 2 gedownload , dat is een documentaire over de nasleep van 9/11 .
Heb hier kort daarvoor nog op gestaan .
De makers hiervan propageren het verspreiden van de film , dus legaal .
Nu wil ik er nederlandse ondertitels bijzetten .... maar hoe doe ik dat ?
Ik heb dus de film : een nero image
Ik heb de subtitels hiervan zowel als srt en als ass bestand
Hoe voeg ik dit dan samen zodat dit op een stand - alone player te zien is ?

Alvast mijn dank
 
Als dit een eenmalige actie is dan adviseer ik je er NIET aan te beginnen.
't is weliswaar niet zo heel moeilijk, maar er komt nog wel 't een en ander bij kijken.
Voor je dat allemaal door hebt en je eerste DVD zelf van ondertitels hebt voorzien, dan ben je vele uurtjes verder.
Als je daarna nooit meer ondertitels aan anders gesproken films toevoegt, vergeet 't dan maar, 't loont niet.

Als je je er WEL in wil verdiepen en ook in de toekomst vaker films wil gaan ondertitelen dan: klik
 
Laatst bewerkt:
Optie : ik interesseer mij ook voor die docu, dus als je perse die ondertitels eronder wil hebben en je wil er zelf geen energie aan besteden, dan meld het maar, maybe kunnen we via de mail wat bereiken : je mailt mij die docu en subs en ik ondertitel de docu voor je.

Heb ik 'm tenminste ook zonder dat ik ervoor moet gaan Googlen ;) :D

[edit] of zeg maar waar ik 'm kan vinden, dan download ik 'm zelf wel. Doe dan maar even het .srt hier bij de Helpmij als .zip bestand bijvoegen dan ondertitel ik 'm wel en laat je weten wanneer 't af is.

[edit2] al mijn opmerkingen hierboven gaan er vanuit dat verspreiding door de makers idd. gepropageerd wordt. Is dit niet het geval dan moeten we stoppen want de huisregels van de Helpmij verzetten zich tegen het plaatsen van links ed. v.w.b. vindplaatsen van software / films etc. etc.
 
Laatst bewerkt:
http://www.loosechange911.com/

This ZIP file contains English subtitles for the original Loose Change and Loose Change 2nd Edition, as well as Danish, English and French subtitles for Loose Change 2nd Edition.

Er is al een .SRT file met o.a. een duitse ondertiteling.
Die zou je als basis kunnen gebruiken.
Dan hoef je 'alleen maar' de duitse tekst te vervangen door nederlandse.

{Edit}

Even de zip file gedownload van de site, deze bevat al/ook een nederlandse vertaling...! Ik neem aan dat je die al hebt.

Onder de link van Paja wordt uitgelegt doe je de ondertitels permanent en selecteerbaar kunt toevoegen,
gewoon die handleiding volgen.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog steeds niet hoe het moet
En pasha hoe mail ik de docu naar jou ?
 
Withaar, op zich een goed idee (Duits vervangen voor Nederlands) alleen.............. als de ondertiteling permanent is meegebakken, dan ben ik bang dat dat niet zal gaan werken.
 
en Hans,

heb je al op het woord "klik" geklikt in mijn bericht van 22.37 uur (dit even als antwoord op je laatste vraag)
 
Hallo , ben ik weer . Ja ik heb op klik geklikt maar daar vind ik niet hoe het moet met een nero image .
Moet ik deze eerst omzetten , zo ja hoe doe ik dat en wat heb ik daarvoor nodig .
Gr. Hans
 
Da's precies wat ik bedoel, het is allemaal erg omslachtig. Welke extensie heeft dat Nero bestand?
 
Er staat :
Loose change2nd edition.nrg
Type nero schijf-image

Hans
 
Brand dan eerst het bestand als image naar een DVDRW o.i.d. dan krijg je de nieuwe extensie(s) te zien en weten we waarover we praten.

Je doet dit door in Nero te kiezen voor (menubalk bovenin) Recorder en dan Image branden en dan het desbetreffende bestand te selecteren.
 
Laatst bewerkt:
Okee ,
Ik heb nu 2 mappen , een lege audiomap en een videomap met ifo , vob en bup files .

Hans
 
OK !
Dan nu de Klik zoals ik eerder vermeldde en .............................. oefenen maar.
 
......... of mail mij die _TS map............... + het .SRT bestandje ;) :D
 
Met de optie rechtsboven ondertitel ik films:

DVD Ondertiteling Selecteerbaar

Van DVD naar DVDR

Selecteerbare ondertiteling toevoegen. Handig wanneer je een UK of een USA DVD hebt zonder NL ondertiteling.

DVD 2 DVDR Ondertiteling
 
Ik wil die map wel mailen echter de film is 4,2 gb groot .
Hans
 
ik heb een 4096 ADSL download abbo, dus voor mij no prob, maar jouw upload............... ;) :D

Ik denk dat je dan toch beter kan gaan oefenen met die handleiding(en) die ik onder "Klik" had gezet.............
 
Dat mailen gaat niet lukken , waarom download jij hem niet van de site die withaar al aangaf .
Hans
 
Ga ik doen, ik neem aan dat ik part1, part2 en part3 moet hebben en dat ik dan alles heb?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan