Pinnacle 9 op laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
293
Hallo,

kan ik Pinnacle 9 gebruiken op mijn laptop met een HD met 5400 rpm? Zijn er dan nog specifieke eisen die niet staan vermeld in de gebruiksaanwijzing (user manual)?

bedankt voor je antwoord
 
Hallo,

kan ik Pinnacle 9 gebruiken op mijn laptop met een HD met 5400 rpm? Zijn er dan nog specifieke eisen die niet staan vermeld in de gebruiksaanwijzing (user manual)?

bedankt voor je antwoord

Beet je meer gegevens van de Laptop??

En om daarmee te werken,heb je een knap snelle Laptop nodig,incl grote HD
 
Verder zie ik Mobile AMD Sempron 3000+ Optical drive 8X DVD Dual/Double Layer, wireless IEEE 802.22b/g, 60 GB HDD, 512 Mb geheugen. Het is een ASUS Z9200U

voldoende info?
greetz
 
Dat zou kunnen ,maar heb wel geduld als je er mee werkt,het is een vrij zwaar programma
 
Bedankt

Wat maakt dat het traag gaat en hoe kan ik het proces versnellen zonder gebruik te maken van een externe HD? Moet er dan meer geheugen in? Heeft dat zin? Hoe traag is traag trouwens?
 
Het werk iets trager dan Dreamwaver omdat het meer bewerkingen moet doen om tot een goed resultaat te komen.

Anders een PC samen stellen die goed en snel is om de ingewikkelde bewerkingen vlot te doen.
 
Ik geloof dat ik nu genoeg weet. Dank je wel voor je (snelle) reacties en succes met je eigen werkzaamheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan