Universal Audio Architecture

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefaan87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2006
Berichten
4
hoi ik heb me hp pavilion t3150 geformateerd
heb me geluidskaart opnieuw geinstalleerd met de software die hp geeft voor mijn pc.
na de instalatie word er gezecht dat ik UAA (Universal Audio Architecture) HD Audio bus driver nog moet installeren anders werkt het niet ofzo.. :S heb het hele net afgezocht voor dat progammetje maar kan het niet vinden.. zou iemand mij misschien kunnen helpen of weer iemand misschien een andere oplossing?

alvast hardstikke bedankt!
Mvg. Stefan
 

Wat moet ik nu doen dan? in bestandbeheer staat er geen uitroepteken meer voor me geluidskaart er staat ook dit progamma werkt correct kan hem alleen niet in of uitschakelen.
als ik in WMP een nummer wil afspelen krijg ik de melding: Windows Media Player kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidsapparaat is geconstateerd. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet op de juiste wijze.

ik weet echt niet wat ik moet doen.. :S

Mvg Stefan
 
Wat je precies moet doen is mij ook niet duidelijk. Hier staat ook een discussie omtrent jouw probleem, betreft wel de 3240.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan