Spellen op Samsung E900

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Berichten
513
Hallo, ik heb een heleboel spelletjes op mijn computer maar hoe krijg ik die op de mobiele telefoon??? als ik ze erin zet dan kan ik ze niet openen.

b.v.b
Chris:D

Opgelost, paar posts naar beneden
 
Laatst bewerkt:
mag ik misschien vragen waar je die spelletjes vandaan hebt? voor de e900?
 
ja, goede vraag. ik kan alleen voor de d500enz. vinden. maar die werken ook:D suc6. soms heb je alleen een kleiner scherm.
 
Jullie hebben het nu over een Samsung, maar wie weet of de spelletjes van een Nokia 6233 ook javagames zijn??
 
weet ik niet. maar als het java-games zijn werkt het niet met dat code. iedere serie heeft een ander code:thumb: :confused:
 
Ik heb ook een e900. En ik zou ook wel spelletjes erop willen alleen weet ik niet waar ik ze vandaan moet halen? Ook snap ik niet waar je die code moet in tikken googoojansen?
 
Misschien een beetje laat maarja. Dat code moet je gewoon '' bellen'' . Spelletjes heb ik er bij gezet.
 
ja, ik bedoel na het intikken. Moet je dat beltegoed hebben voor die games ?
 
Maar ik heb een Samsung F300 kan het daar ook op? zoja kan ik die code krijgen ?
 
ik had ff een vraagje,
ik heb nu spelletjes op mijn pc, alleen dat is van java maar dat moet ik dus eerst naar .jar of .jad converteren. Weet iemand daar een programma voor?
Alvast bedankt
 
Spellen

sorry hoor dat ik het nu weer vraag
maar waar kan ik die spellen vinden om te downloaden op je mobiel:shocked:
want ik kan ze egt niet vinden.
kan iemand een site sturen ofzo??:p
 
moet je gewoon bellen naar dat nummer?
 
ik weet niet of ik het zo goed doe maar ben nieuw hier

ik wou ook spellen op mn E900 zetten en snap alles wel behalve als je een spel van de site afhaalt die gelinkt werd, en op je mobiel zet zegt ie 'java fout ongeldige indeling' moet je het bestand dan overzetten naaar jar en jad ofzo en hoe doe je dat??

gr gert
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan