Internet via router werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flatliner

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
15
Hallo beste mensen,

Ik hoop heel erg dat jullie mij misschien verder kunnen helpen.

Ik ben sinds kort verhuisd naar een nieuwe stad en heb dus ook een nieuwe Inet provider (UPC).
Nu werkt het internet op mijn pc gewoon naar behoren, maar m'n vriendin heeft er ook een waar ze inet op wil natuurlijk.
Nu hadden wij op onze vorige lokatie dit ook al en hebben we dat toen verholpen met een router ertussen, werkte (uiteindelijk) prima.
Maar ja nu zijn we verhuisd. (van Enschede naar Leeuwarden)

Toen hadden we echter al instellings problemen met de router. Een vriend heeft dit toen verholpen.
Ik heb net met die vriend gebeld en die zei dat het iets met mijn computernaam instelling te maken heeft zoals die in de router staat.
Hoe vind ik die computernaam?! 'rechtsklik deze computer' en dan 'computernaam' is niet de naam die ik zoek zei hij... Ik moest een andere soort computernaam hebben ofzo...:confused:
Ik weet gewoon dat er een instelling in de router is die veranderd moet worden, maar ik weet echt niet meer wat ik moest veranderen, of waarin!
Ik heb net met de UPC helpdesk gebeld en die zeiden dat het van hun kant allemaal klopt, idd waar want ik heb gewoon internet als de kabel rechtstreekt naar mijn pc loopt:thumb:
UPC zei ook dat ik het MAC-adres moest clonen, wat ik al gedaan had.

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb echt geen idee wat ik vergeet.
Uiteraard heb ik al 10x gecheckt of alle stekkers en kabels goed zijn verbonden:thumb:

Vriendelijk bedankt voor je tijd!
 
dan zet ik deze maar op slot.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan