onderiteling vertalen naar nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Berichten
332
Ik heb een film dvd met een franse ondertiteling, ik wilde deze gaan vertalen.
Hoe kan ik dit doen.
Weet iemand misschien een site waar ondertitelingen worden vervangen door een andere taal.
 
Met subtitle workshop!
Zinnetje voor zinnetje netjes vertalen, klaar!
 
Je kunt van veel films ook nederlandse ondertitels vinden... Even Googelen met het magische woord "ondertitels".... [duidelijker mag ik het, wegens het risico tegen een moderator aan te lopen die mij dingen over "copyright" gaat uitleggen, niet maken]
 
Dat hangt er maar helemaal vanaf HOE de Franse ondertitels zijn meegebakken. Als ze permanent zijn meegebakken zul je ze nooit kunnen vervangen.

Wat leesvoer vind je hier
 
Je kan de franse ondertiteling uitzetten, dus zijn niet meegebakken denk ik.

Maar dit is niet een dvd (deze dvd is zelf gemaakt) met standaard ondertiteling, ook de franse is zelf eronder gezet. Die mag wel blijven als het moet maar wil deze eigenlijk zinnetje voor zinnetje vertalen. Het is een DVD, dus hoe kan ik deze franse ondertiteling aanpassen. Ik heb zelf subsync bij een homevideo gebruikt dit ging goed maar dat was een mpeg. Nu is het al een dvd.En ik heb de site gelezen, maar kan niet zien hoe ik de franse ondertiteling kan wijzigen.
Of ik snap het niet zo goed, dat kan ook
 
Nog één keer schat..... met Subtitle Workshop!

Dat programma kan ook dvd sub files aan..... gewoon "laad ondertitel" kies het "sub" bestand, je krijgt het dan keurig op een rijtje en hoeft dan maar zinnetje voor zinnetje te vertalen...........

Hier [GRATIS] downloaden:

http://www.urusoft.net/products.php?cat=sw&lang=1
 
Tjee bedankt. Sorry dat ik het verkeerd begrepen heb. Ik ga nu lekker aan de slag.


groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan