video branden met nero vision

Status
Niet open voor verdere reacties.

eijbennnest

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
Berichten
4
als ik mijn video wil branden zie ik de juiste versie met mijn ingevoerde teksten en animatie's in het voorbeeld echter na het het branden staan deze er niet op.
en worden zonder animatie weergegeven op de DVD als ik deze afspeel op mijn dvd recorder
wat doe ik fout.
gaarne reactie want ik ben al avonden bezig !!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Hoe heet het bestand dat je met Nero gaat branden en welke optie gebruik je binnen Nero om te branden -> DVD rom / DVD iso / DVD video.......?
 
Eigenlijk heel simpel met Nero Vision:

start Nero Vision, kies voor DVD maken en dan DVD video en vervolgens voor Videobestanden toevoegen (surf naar de Naambestand.wmv en selecteer 'm)

De overige menuopties kun je doorklikken zonder wat te selecteren. (sluit de popupschermpjes en klik elke keer op volgende) Uiteindelijk geef je een imagelocatie / brandlocatie op en Nero Vision Express maakt er mooie bub vob en ifo files van, hetzij rechtstreeks op DVD hetzij eerst naar een map op de hdd.
 
Laatst bewerkt:
Hoe heet het bestand dat je met Nero gaat branden en welke optie gebruik je binnen Nero om te branden -> DVD rom / DVD iso / DVD video.......?
ik volg het proces dat nero aangeeft dus zie eerst de voorbeeld versie middels de door nero aangegeven gesimuleerde afstandbediening endaarna de volgende stap branden enz...
 
Probeer t' eens zoals in het bericht van 21.48 staat............?
 
problemen met resultaat video branden Nerovision

Eigenlijk heel simpel met Nero Vision:

start Nero Vision, kies voor DVD maken en dan DVD video en vervolgens voor Videobestanden toevoegen (surf naar de Naambestand.wmv en selecteer 'm)

De overige menuopties kun je doorklikken zonder wat te selecteren. (sluit de popupschermpjes en klik elke keer op volgende) Uiteindelijk geef je een imagelocatie / brandlocatie op en Nero Vision Express maakt er mooie bub vob en ifo files van, hetzij rechtstreeks op DVD hetzij eerst naar een map op de hdd.

het bestand dat ik wil branden is gemaakt met nerovision en heeft de extensie .NVC
beeld overgang animatie op de gebrande video doet hij wel echter mijn gemaakte scroll teksten niet
waarschijnlijk heb ik iets niet goed ingesteld staan ???
 
Laatst bewerkt:
photofiltre

hoe krijg ik hem van het engels-frans maarnuin het nederlands:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan