regiocode

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Berichten
266
Hoi ik heb 2 originele dvd's gekocht,maar nu blijkt dat ik ze niet af kan spelen op mijn dvd speler omdat het de verkeerde regiocode is.Ik kon ze via het programma:Any dvd bekijken op mijn computer.
Kan ik mijn regiocode 1 dvd branden tot regiocode 2 dvd.

Groeten
 
Jawel, dat kan.... met het prachtige programma "DVD Region and CSS Free".....
 
Installeren, en één keer aangeven dat je voorkeursregio, regio 2 is en alle dvd's worden bij kopieren naar die regio overgezet.... verder doet het programma nog veel meer leuke en handige [ondeugende] dingen... maar dat mag ik hier even niet schrijven.......
 
Ook kun je een vaak bij een dvd speler de regiocode veranderen door een code met de afstandbediening in te typen, kun je alle dvd's afspelen. Alleen mag ik het hier niet vertellen waar je het kunt vinden, maar moet je maar googlelen :)
 
Jawel, dat kan.... met het prachtige programma "DVD Region and CSS Free".....

Het ik heb dat programma geinstalleert en nu doet windows mediaplayer en nero show time het niet meer.Als ik het programma deinstalleer doen ze het weer:confused: :confused:

hoe komt dat nou weer:confused:
 
Na installatie eerst opnieuw opgestart?

Moet iets met instellingen te maken hebben.. hier werkt het met: Nero, alles van Slysoft, verschillende mediaspelers, showtime... zodra je één van die programma's start, loopt "regio free"vanzelf mee en nesteld zich in de system tray......
 
Na installatie eerst opnieuw opgestart?

Moet iets met instellingen te maken hebben.. hier werkt het met: Nero, alles van Slysoft, verschillende mediaspelers, showtime... zodra je één van die programma's start, loopt "regio free"vanzelf mee en nesteld zich in de system tray......

Hoi het werkt echt slecht bij mij als ik het programma installeer doen al mijn mediaplayers het niet meer.
Weet iemand nog een ander programma waarmee ik dvd's kan kopieren naar een andere regiocode.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan