timer loopt mee in de film

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
ik heb een film eb daar loopt een soort timer/klokje bovenin het beeld mee constand !!!
hoe kan ik dit wegkrijgen !!!!
 
Wat dacht je ervan te melden welk afspeelpakket je daarvoor gebruikt?
Zonder die informatie kunnen we natuurlijk geen hulp bieden.

Tijs.
 
teller /timer

thijs

ik denk dat je bedoeld waar ik het op afspeel of zo ? deze dvd kun je op de pc maar ook op de tv afspelen ...maar het maakt uit waar je hem op af speelt ..die teller loopt in die film
mee bovenin en dan over de hele beeldbuis loopt een stopwatch teller mee .zo moet je het zien . een stopwach teller. het is een teller die in de dvd zit .en niet in de afspeelapparaten!!
 
Nu snap ik je. Als je in je eerste post dan gezegd dat je in een specifieke film dat probleem had... :) Ik dacht inderdaad een teller zoals je bijvoorbeeld in PowerDVD kunt laten meelopen bij het afspelen van een bestand... ;)

Je wilt dus een vast deel van de frames (vierkant danwel rechthoekig) van de film vervangen door iets anders (zwart bijv.).

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien andere leden van het forum wel?

Tijs.
 
Dit is dus geen "reguliere" dvd, maar één van een film die [meestal nog ruim voordat deze in de bioscoop komt] circuleert om de handel te interesseren..... Die timer zit er HARD ingebakken en krijg je er niet zomaar uit [dat is ook de bedoeling van de makers, anders zouden er binnen de kortste keren kopiën rondgaan op het internet.... :) ]. Croppen is één van de mogelijkheden [de meeste videoconverters kunnen dat], dus gewoon de bovenste balk eraf snijden, een andere mogelijkheid is er een zwarte balk overheen zetten... dan zie je de timer net meer maar wel een ergerlijke zwarte balk........ of gewoon nog even wachten tot de eerste cam's, TS'en, TC's , etc. verschijnen......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan