Geen geluid bij divx-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

orestes3571

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Berichten
6
Hallo,

ik heb geen geluid (wel beeld) bij één bepaalde film. Ik heb al geprobeerd het af te spelen met media player, bsplayer en real player, maar niets verandert. Een vriend van mij had net hetzelfde bij hetzelfde bestand, maar bij hem gaf media player een foutmelding en werd hij doorverwezen naar een pagina waar hij de juiste audiocodec kon downloaden. Bij mij gebeurt dit niet en ik weet dus ook niet hoe ik de codec kan veranderen en welke ik precies nodig heb.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

Orestes
 
Download eens een lekker compleet codec bestand: K-Lite Mega Codecs:
Daar zit zo ongeveer al het gangbare bij, en die codecs vreten geen brood, dus een paar teveel maakt niet uit... of zoals mijn knappe vader altijd zei: "beter mee verlegen, dan om verlegen"

Hier te vinden:

http://www.codecguide.com/download_mega.htm
 
je zegt dat het bij 1 bestand is?
heb je het gedownload?

want dan kan het bestand beschadigt, of zelfs zonder geluid zijn.
maar probeer eerst de codecs maar.

greets
 
Hallo,

ik heb geen geluid (wel beeld) bij één bepaalde film. Ik heb al geprobeerd het af te spelen met media player, bsplayer en real player, maar niets verandert. Een vriend van mij had net hetzelfde bij hetzelfde bestand, maar bij hem gaf media player een foutmelding en werd hij doorverwezen naar een pagina waar hij de juiste audiocodec kon downloaden. Bij mij gebeurt dit niet en ik weet dus ook niet hoe ik de codec kan veranderen en welke ik precies nodig heb.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

Orestes

Beste orestes

Wij zijn blij dat we je kunnen helpen.
Dit gebeurt erg vaak met Windows media player.
Je kan proberen de nieuwste codec pack te downloaden om te installeren.
Maar het beste is om het programma VLC te downloaden en te installeren.
Dit programma bevat alle codecs en speelt ALLES af.
Je kan ook bij je films ondertiteling toevoegen met dit programma.

Wij wensen je veel succes.
Vriendelijke groet
Jeffrey&Chris @ ID college
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan