Welke mp3 speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dance-delight

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Berichten
119
Ik wil graag een nieuwe mp3 speler kopen want zonder muziek, kan ik niet leven:p Maar nou is voor mij even de vraag: Welke moet ik nou kopen? Hier een paar voorwaarden!:

- min. 8 gig
- mooi degin
- niet te groot
- max. 180 euro

Nu zit ik al te twijfelen tussen de volgende:

Creative zen Sleek 20 gig

Philips HDD gogear 30 gig

Zegt u het maar!
 
Ik zou zeggen: hop naar de winkelier, machientjes uit laten pakken en ga voor een uitgebreide test op gebruikersgemak. Lekker door de menutjes wandelen en zo.
Neem desnoods een cd of stick vol met mp3's mee en laat hem ze even naar je nieuwe potentieele aankoop kopiëeren zodat je ook nog even het geluid aan een test kunt onderwerpen.
Wil de vent hier niets van weten? Volgende winkelier, het zijn jouw centen! :D
 
ha je hebt gelijk, maar de links heb ik van dixons.nl en dat zijn dus aankopen die je alleen van internet kan halen! Ze verkopen de spelers helaas niet in de winkel...heb trouwens op www.mp3shop.nl al wat revieuws gelezen, en het voordeel van de creative is dat hij een fm tuner heeft, maar ja de philips heeft dan weer 10-gig meer! Ik denk dat ik ga voor de creative, maar weet het nog niet zeker, ik hoopte door deze vraag in het forum te zetten meer zekerheid te krijgen over mijn keuze!
 
Je gaat ook voor het design?
Dan vind ik de Creative mooier.
 
Tja, dat vind ik ook..

Zijn er mischien nog mensen die mij een andere mp3-speler aanraden?
 
ik heb van ik weet niet hoeveel mensen al gehoord, door die mensen te zijn afgeperst, en juist meer hebben betaalt dan ze eigenlijk krijgen!, maar die mp3 kan ik nu wel vergeten, mijn mobiel is stuk gegaan, dus daar ligt nu mijn preoriteit
 
@ jonathanmaes,

Zou jij willen ophouden met het adverteren van deze I Pod actie!!! Ik heb je advertentie als van Marktplaats verwijderd maar jij gaat op andere plaatsen gewoon door. Bij deze een waarschuwing!!!!
Jou bericht is inmiddels weg!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan