Uitzending gemist....

Status
Niet open voor verdere reacties.

dboon

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2001
Berichten
148
Als ik via Uitzending vermist een programma wil gaan kijken dan blijft continue het beeld stil staan voor een paar seconden en daarna gaat de uitzending weer verder, wat is hier de oorzaak van?? Ligt dat aan de capaciteit van mijn computer misschien? Of zijn er mogelijkheden om dit op te lossen>?

Alvast bedankt voor jullie antwoordt.
 
Ligt meestal aan de snelheid van je internet verbinding.... de computer wacht dan telkens tot de buffer weer vol is en speelt dan verder..... soms helpt het om een lagere resolutie te kiezen [56k modem].... als je die keuze krijgt, natuurlijk
 
Dat klopt.... je kunt ook wachten tot een later moment.... waarschijnlijk is die server wat druk waardoor je zelfs met een super internet verbinding toch maar kleine beetjes tegelijk krijgt [tenzij je zelf nog met 20 torrents en andere downloads bezig bent]
 
Bedankt voor jullie antwoordt, ik ben met niets anders bezig dan alleen het programma te volgen en heb de snelst verbinding van @Home..
 
Dat kan.... dan hebben veel mensen die uitzending gemist... en hebben die boys een zielige server.... het ligt persé niet aan je computer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan