mp3 speler word niet herkend of valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninc

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
65
Hallo,

Mijn vader heeft een mp3 speler gekocht van 256 mb. Nu is als volgt het probleem:

Wanneer ik de mp3 speler in een van de usb poorten van de laptop steek dan word het gewoon herkend. Maar wanneer ik mp3's op de usb stick wil zetten dan hangt het vast met de melding dat ze de bron niet kunnen vinden.

Het rare is dat het eerst wel een keer heeft gewerkt.

Ik heb al proberen te formatteren naar FAT32 en FAT32 zonder verbeteringen. Ik zie soms de mp3 speler staan zonder bekend bestandssysteem en met 0 mb beschikbaar en gebruikt.

Maar wanneer ik formateer kan ik er snel een paar mp3tjes opzetten en dan krijg ik weer de melding kan niet de bron vinden. Maar de liedjes kan ik wel gewoon afspelen op de mp3 speler.

Als ik de mp3 speler op mijn gewone pc probeer dan werkt het perfect. Ook wanneer ik mijn eigen 1 gb mp3 speler op de laptop probeer dan werkt het ook perfect. Dus de laptop is goed en de mp3 speler ook. Maar die 2 samen dat botert niet.

Kan iemand mij helpen?

Bedankt.
 
je moet ook niet FAT32 formateren maar FAT
of formateren met de software die bij die player hoort
 
Laatst bewerkt:
De software die bij de player hoort werkt niet en is in vaag chinees/japans.

Ik kan het nu ook niet mee formatteren want ik krijg steeds onbekend formaat met niks erop terwijl er toch liedjes opstaan.

Owja, het is die mp3 speler van Stein, van 11 euro in de Mediamarkt reclame.
 

Bijlagen

  • mp3speler.gif
    mp3speler.gif
    35,7 KB · Weergaven: 71
Hey ninc

ik heb diezelfde mp3 speler, de Stein P91, die heb je toch? Die zonder schermpje.
Bij mij wordt ie wel gewoon herkent, alleen ik krijg er geen muziek uit!!
Heb er ook nog nooit muziek uit gekregen. Ik heb geen gebruiksaanwijzing, hoe zet je normaal een liedje op? Gewoon mp3'tje erop zetten en op de playknop drukken tot dat lampje aangaat en dan weer op de playknop drukken ofzo?
alvast bedankt!
 
Ja, play knop indrukken totdat het lampje begint te flikkeren, dan kun je gewoon op play drukken en dan speelt ie af. Maar je kunt beter eentje kopen met schermpje, werkt veel beter dan dat vage gedoe.
 
Ok maar dat werkt niet! Er zit geloof ik een cd bijgeleverd niet?
Staat daar soms een driver op ofzo...of moet je iets speciaals doen met een mp3, converten ofzo, voordat je hem op de speler kan zetten?

Ik zet nu gewoon liedjes in de root neer, dus geen mappen ofzo, ik heb ook al geprobeerd liedjes van naam te veranderen, de extensie weg te halen, en de speler formatteren naar Fat32 maar dat helpt allemaal niet.

ik heb 'm ook al een keer omgeruild bij de mediamarkt voor een andere, dit is dus de tweede waarmee ik hetzelfde probleem heb.
-bij de eerste: ik druk playknop, lampje gaat flikkeren, druk nog een keer playknop en lampje blijft aan. geen geluid komt eruit, en ja er staan wel liedjes op.
-bij de tweede: ik druk playknop, lampje gaat flikkeren, dan kan ik duwen wat ik wil maar het lampje gaat weer uit. Als ik een tijdje de batterij uithaal wil ie wel eens wat anders doen in de vorm van een kraakje laten horen en constand branden of constand knipperen etc, maar nooit geluid!

Doe ik iets fout of zijn ze toevallig allebei stuk?
 
Laatst bewerkt:
hahahaha hij doet het!!!
ik had hem op een gegeven moment helemaal uit elkaar gesloopt, en allemaal zitten wringen enzo net zolang tot ie sirene geluiden ging maken, PIEP PIEP PIEP haha.....

maar het bleek de batterij te zijn, die was te slap....:eek: :eek: :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan