AVI geeft testscreen !?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

keetnzwart

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2006
Berichten
19
hoi,

Ik heb hier een avi en die geeft een soort van testbeeld en ook nog eens zonder geluid, ik heb alle denkbare codecs op mijn pc staan....................iemand een oplossing ??
 
De avi kan gewoon niet goed zijn, en teveel codecs kan ook wel eens voor problemen zorgen één codec pack is meestal wel genoeg.
 
Ik zie in ieder geval dat er geen geluid bij deze zit. Zat er niet een ander file bij?
 
nope

codecs geinstalld.geen result..........het doel van deze avi is om hem om te zetten naar dvd, zal die het dan wel doen op dvd ?!?!
 
Als het ding het, na het installeren van de codec nog niet doet is het wel zeker een zeer gammel bestand dat het ook waarschijnlijk niet op dvd doet.....

Gewoon een "fake" is niet ondenkbaar.... ['k heb even gecheckt en er circuleren een aantal fakes die precies die grootte hebben die jouw bestand ook heeft...]

Er circuleert één goede en die is 1,36 Gb... Waar? ... Tja....
 
Laatst bewerkt:
fake ?

mm, dan kijk ik gewoon ff verder, er zijn sources genoeg dus.............jongens in ieder geval bedankt voor de reply's
 
Ha, ha, inderdaad, gefopt, die film is net uit, als er al eentje ronddwarreld, in dat er eentje, opgenomen in de bioscoop, prut dus.

Mooie film van een testbeeld, ook nooit weg, lol.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan