Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: vreemd probleem?

Junior Member
    Vraag is niet opgelost

vreemd probleem?

Als ik Outlook Express voor de eerste keer opstart gaat alles goed.
    Als ik Outlook Express heb afgesloten en na een poosje weer wil kijken of ik e-mail heb ontvangen lukt dit niet.
    Hij blijft dan hangen bij controleren op nieuwe berichten.
    Het werkt dan pas weer als ik de pc opnieuw opstart.

Bedankt alvast.

Tera Honourable Senior Member †
    Afstand tot server
    ±116 km
    Ik zou ook niet precies weten wat er aan de hand is, maar ik heb wel iets voor je wat je zou moeten onderzoeken:

- Indien je die gebruikt: Schakel eerst (tijdelijk) je spamfilter software uit.
    - Helpt dat niet: Schakel ook (tijdelijk) je mailscanner uit in je anti-virus software

Kijk eens of dat het probleem 'oplost'. Indien ja, dan weet je ook meteen welke van de 2 pakketten voor dit gedrag verantwoordelijk is.

Succes,

Tijs.
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Junior Member
    Ik heb de certificering van inkomende e-mail door het virusscanprogramma uitgeschakeld.
    Dit lijkt beter te gaan.
    Bedankt voor de reactie.

Senior Member LelyTekkel's avatar
    Quote Origineel gepost door makiri Bekijk Bericht
    Ik heb de certificering van inkomende e-mail door het virusscanprogramma uitgeschakeld.
    Dit lijkt beter te gaan.
    Bedankt voor de reactie.
    Ik zou niet lukraak de standaard instellingen van je antivirus-software wijzige/uitschakelen. Beter kan je eerst even via de website van je provider gaan kijken naar je (web)mail. Wellicht zit er gewoon een te groot mailbericht op de server.

Groetjes

Peter
    De computer is niet stom, die doet alleen maar wat jij zegt.... Dus jij bent stom...

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren