zelf een profesionele dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

selfrespect

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2005
Berichten
51
Hallo mensen,

Voor mijn bandje wil ik graag een dvd maken voor promo-doeleinden enzo.

Nu wil ik weten wat het beste programma is om dit te doen, het editen van de beelden en het maken van de dvd (menu's e.d.)
Hoeft geen nieuwste van het nieuwste te zijn als ik mijn ding er maar mee kan doen.
Heb 160 gb op me pc dus moet wel te doen zijn denk ik.

Wil hier binnekort serieus mee beginnen dus tips zijn van harte welkom.

Thanks alvast,

greets
Self
 
Pinnacle Studio 10... kost wat, maar je kunt er van alles mee.....
 
ok thanks

zou graag wat meer mensen willen horen over opties.
en wat zou zo een programma kosten? onder de 100 euro?

thanks alvast
 
[modedit] Wat hier stond, leek verdacht veel op commercie. Voorlopig verwijdert [/modedit]

Succes ermee :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Pinnacle 10... € 99,00 ..... or look on "The Dark Side"
 
Thanks allen,

Geen mogenlijkheid om een goed programma ergens te downloaden?

anyways denk dat het pinacle wordt, gewoon te koop in pc-zaken?
 
[betere] PC zaken, Mediamarkt, Free record shop..... of even "shoppen "via het web" voor de beste deal.......
 
Gelieve de "subtiele" hints naar minder legale opties voortaan te laten. Wij zijn niet zo dom dat we het niet doorhebben.
 
"Zoals de waard is..... "
Als je mijn hint bedoelde... : kijk bij Kelkoo, etc....
 
Dat is 'm! Pinnacle Studio 10, bovendien voor een schaamteloos strakke prijs!
 
ok beters!

wel zit ik hier effe mee:
Ingebouwde functie voor DVD-ontwerp
Dankzij de geheel geïntegreerde functie van Pinnacle voor CD- en DVD-ontwerp maakt u moeiteloos DVD's met bewegende menu's en aangepaste navigatie. die kunnen worden afgespeeld op de meeste DVD-spelers voor consumenten of computers met een DVD-speler. Waarom tijd en energie verspillen door continu over te schakelen tussen twee geheel afzonderlijke toepassingen. als u met Pinnacle Studio previews van het resultaat kunt bekijken met volledige DVD-bediening. rechtstreeks vanuit uw vertrouwde bewerkingswerkruimte?

als ik bv. bij een drukker mijn dvd's laat drukken is dit dan nog steeds het geval?
Dvd files zijn toch .vob files. zoja kan ik gewoon een dvd maken zoals 1 die je in de videotheek huurt of koopt (hiermee bedoel ik de manier waarop het menu is en dezelfde bestanden)?

merci
 
Ja, dit programma levert standaard [VOB] dvd bestanden af in een VIDEO_TS file...
Kun je dus vrolijk [laten] kopieren......

Stukje uit de gebruiksaanwijzing:
3. Film maken: Is uw project voltooid, genereer dan een voltooide film in het formaat van uw keuze en op het opslagmedium van uw keuze: band, VCD, S‑VCD, DVD, AVI, MPEG, RealVideo of Windows Media.
 
great!!

gaat hem morgen bestellen en hou jullie hier wel op de hoogte van mijn ervaring met pinnacle studio 10.
 
DVD zelf maken

Hoi,
Als je Pinnacle film programma gaat kopen, denk dan niet, dat je even snel je film klaar hebt. Het vergt nog wel enige studie, uitproberen en zoekwerk hoe alles moet. Maar als je het eenmaal door hebt, is het erg leuk om te doen.
Ik heb pinnacle 9.4 en mijn computer is 160 gigab.
susses en groetjes Fralin,
 
pinnacle

Wat hebben julie allemaal met pinnacle??
Het is zo niet profesioneel slecht en rommel!!!!!!!!!!!!!!!!
Tip:
Gebruik een profesioneel programma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Natuurlijk kun je inderdaad ook de "professionelere" kant op, bijvoorbeeld met alle mooie programma's van Canopus maar dan begin je met € 499 voor het eerste procorder pakketje en dan ben je er nog [lang] niet..... Bovendien is het gebruiksgemak daar heeeeeeel ver te zoeken [de resultaten zijn wel schitterend....] , één foute instelling en je komt er na 5 uur [dual P4, 2Gb ram] rekenwerk achter dat je voor nop gewacht hebt.....

Maar ik ben benieuwd welke "professionele" programma's "microwereld" bedoelt, en welk prijskaartje daar dan aan hangt........
 
Of je neemt Powerdirector van Cyberlink of VegasPro van Sony:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan