real player -wijzigen van bestanden- waarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinke

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
43
Ik heb in real player in het -tools- Menu de -changing file names- button gebruikt.
Hiermee kun je de bestanden op je computer indelen, net zoals in Real-player gebruikt word.
Ik heb dit gedaan maar dit was niet zo slim gezien de totale chaos waar al mijn muziek bestanden nu in verkeren alle bestanden zijn nu gerangschikt met een map voor elke artiest.
Met als gevolg dat de verzamelalbums nu allemaal verspreid zijn over en elk nummer een aparte map heeft gekregen.
Heel veel bestanden die oorspronkelijk bijelkaar stonden zijn nu van elkaar gescheiden en in aparte mappen gezet, het is werkelijk een ramp.
Het blijkt dat dit ook niet ongedaan kan worden. Ook bij navraag bij customer support van Real player blijkt dat deze veranderingen niet ongedaan gemaakt kunnen worden.
Wees dus erg voorzichtig als je deze optie wilt gaan gebruiken.

Als iemand nog een idee heeft om dit ongedaan te krijgen... Ik houd me aanbevolen
Zoniet; heeft iemand dan een goed programma weet om weer enig orde te krijgen in mijn bestanden?????

( Ooooh, al het werk om die zaak weer bij elkaar te zoeken :evil: :evil: :evil: )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan