irfanview batchverwerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Berichten
341
Ik begrijp er niets van. Ik heb 30 foto's allemaal van verschillende formaten.
Die wil ik allemaal 10 bij 15 cm hebben. Sommige zijn rechtop en sommige zijn liggend.
Een pluim voor diegene die mij kan uitleggen hoe dat moet.....
 
In Irfanview klik je op bestand en dan op Groepsconversie/-hernoeming, hier kan je al je foto's tegelijk van formaat wijzigen.
 
In Irfanview klik je op bestand en dan op Groepsconversie/-hernoeming, hier kan je al je foto's tegelijk van formaat wijzigen.

Dat is heel aardig. Maar wanneer je een foto gaat snijden van bv 13x18 naar 10x15, zal er wat van de foto wegvallen.
Ik doe het daarom ook altijd per foto, zodat ik kan bepalen wat eraf mag.
 
Dat is heel aardig. Maar wanneer je een foto gaat snijden van bv 13x18 naar 10x15, zal er wat van de foto wegvallen.
Ik doe het daarom ook altijd per foto, zodat ik kan bepalen wat eraf mag.
Ja vriend dat moet je niet tegen mij zeggen, op deze manier werkt het wat de TS wil en wat hij vraagt. ;)
 
THNX

En alle fotos op 200 dpi zetten. Is dat mogelijk?
Irfan View heeft bij de batchverwerking geen mogelijkgheid alles op 200 dpi te zetten.
Of zie ik dat verkeerd?

Kompas
 
THNX

En alle fotos op 200 dpi zetten. Is dat mogelijk?
Irfan View heeft bij de batchverwerking geen mogelijkgheid alles op 200 dpi te zetten.
Of zie ik dat verkeerd?

Kompas
Dat zie je verkeerd. Ga wederom naar Bestand dan naar Groepsconversie/-hernoeming en vink "Gebruik geavanceerde opties" aan en zie daar de mogelijkheid om de dpi te wijzigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan