Foutmelding Windows Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

loesjuhh1986

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Berichten
81
Hallo,

Ik heb een filmpje en wil deze gaan bewerken, maar zodra ik de video wil importeren in windows movie maker, klapt het programma er meteen uit... :(
Iemand een idee hoe ik kan zorgen dat dit programma wel weer gaat werken?
Alvast bedankt!

Loes
 
Wat voor een filmpje?{niet wat erop staat, maar de extensie [avi, mpeg, etc.]
Importeren van uit een camera? Of vanuit een bestand?
Moviemaker doet dit vooral als het een onbekende codec tegen komt.... als je het filmpje dus importeert vanuit een bestand, kan dit dus de oorzaak zijn... oplossing: even Googelen naar K-Lite mega codec pack, dit installeren en de problemen zullen over zijn......
 
extensie is MPG
ik heb t met mn camera gemaakt maar filmpje op mn pc gezet.
k-lite mega codec pak heb ik al op pc, verstandig om deze nog n x te installeren?
 
Nee, één keer installeren van dat codec pack moet voldoende zijn... bovendien lijkt dit een gewone ordinaire mpeg..... In dat codec pack zit ook de mediaplayer classic... kan die het filmpje afspelen? [zou kunnen dat bij de overdracht van camera naar PC iets scheef gegaan is]
 
mediaplayer classic kan m wel afspelen.. maar zodra ik media player afsluit krijg ik ook weer een foutmelding. Zo'n standaard foutmelding: " In media player classic is n fout opgetreden en zal moeten worden afgesloten. Excusus voor dit ongemak. "

maar bij movie maker klapt ie dr al uit als ik alleen maar 'video importeren' aanklik, hij opent dan de mappen zegmaar en dan klapt ie dr al uit, zonder dat ik iets heb aangeklikt...
 
anders misschien nog n ander programma waar ik filmpjes mee kan bewerken? (wat niet te moeilijk is :) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan