Sony Connect Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppedein

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Berichten
339
Voor mijn sony mp3 speler (walkman) gebruik ik connect player. Ik gebruik het programma alleen voor luisterboeken. Om alles precies op volgorde te hebben en in hetzelfde album, horen alle "properties" hetzelfde te zijn. Hoe kan ik nu van een hele rij tracks in één keer de eigenschappen veranderen. Tot op heden heb ik dit nog steeds stuk voor stuk gedaan. Wat een heel werk is, want soms wijken er wel 150 tracks af.
De bedoeling is, dat ALLE Namen in de eigenschappen hetzelfde zijn. Daarmee bedoel ik geen geluidssterkte. Maar :
Titel
Song artist
album artist
album
genre.
Dit werkt NIET in de verkenner. Die past geen "album artist" aan.
Wie kan me helpen?
 
Laatst bewerkt:
Nee, de bedoeling is, dat ALLE Namen in de eigenschappen hetzelfde zijn. Daarmee bedoel ik geen geluidssterkte. Maar :
Titel
Song artist
album artist
album
genre.
Dit werkt NIET in de verkenner. Die past geen "album artist" aan.
 
muziek

DBpower AMP music converter hiermee kan je konverteren en ook de tags veranderen bv 100 audio files gezamelijk aanduiden rechtermuisknop edit tag en je kan veranderen als je de eerste song naam veranderd in laat ons zeggen Baantjer veranderd hij die 100 in baantjer, baantjer1 baantjer 2 enz de album zet hij dan allemaal hetzelfde zonder de nrs en je kan ook bv genre veranderen in audio boek isniet te duur en hebt lebvenslange updates kan verschrikkelijk veel aan ik gebruik mp3file manager van sony kan al mijn muziek in mp3 op mijn player zetten heb die nw -hd5 normaal gebruik je dan sonicstage maar die is te lastig moet wel sonicstage gebruiken om de muziek te bewerken
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan