Groote upload snelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert F

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2005
Berichten
53
Waar vindt ik internet abonnementen die mij net een heel groote upload snelheid geven maar, maar een heel kleine download?

Groeten.
 
Die zijn er niet, als je een bepaalde upload snelheid wilt, zul je de daarbij behorende download snelheid op de koop toe moeten nemen.
 
of ik nu die groote download er bij moet pakken hinderd niet. Maar hoe doet dan een bedrijf met servers het dan?

Groeten.
 
Die hebben een lease lijn a heel veel euro's per maand.
 
ik weet wat huurlijnen zijn maar dacht dat, dat altijd net tussen twee locaties was. Maw ik heb een bedrijfje in punt A en punt B daartussen wil ik dus een verbinding met zekerheid van...

Kan je iets dergelijks ook hebben maar dan voor vanuit punt A in gebied e waar je klanten dan zitten bereikbaar te zijn aan een zekere snelheid?
Is het mogelijk om dergerlijke lijnen aan te vragen in bv een woongebied of moet je dan op industrieel terein zitten?

Groeten.
 
Dat durf ik niet te zeggen. Daarvoor kun je denk ik beter bij een ISP kunnen vragen. Ik denk alleen niet dat het voor particulieren interessant / beschikbaar is.

Is het voor particulier? Ga er vanuit dat het wel duur gaat worden. Voor 2mbit up en down van een kabelaar betalen wij 750 euro. We kunnen tot 100mbit up en down. Wij zitten dan rechtstreeks op hun glasvezel.
 
maar die glasveze loopt tot in je bedrijf?

750 euro voor 100mbit ?

Groeten.
 
Volgens mij met zo'n dikke groene kabel maar wel rechtstreeks op hun verbinding. En het kost geen 750,-- maar 350,-- excl. btw per maand
 
Wij hebben het geluk dat op het bedrijventerrein een vestiging van essent staat en in groningen ook. Dus op die verbinding zitten wij nu ook.

We hadden eerst kpn maar die kon maar tot 1.5mbit want we zaten te ver van de centrale af. Ik denk dat je toch beter contact kunt opnemen met diverse isp's of het überhaubt mogelijk is voor je.
 
zal ik doen maar nu begin ik een gedacht te hebben.
Als ik pakweg een 10Mbit zo het ook al goed zijn mss is het mogelijk om dit via een klasiek verbinding te sturen aangepast natuurlijk in de centrale en bij ons.
 
Je wilt dan 10 up hebben neem ik aan. Maar klassiek als in een particuliere verbinding denk ik niet dat je ze zover kunt krijgen. Maar je kunt het altijd proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan