iTunes geeft foutmelding en werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

krijg064

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
95
Wanneer ik iTunes opstart, krijg ik eerst een scherm met de licentieovereenkomst daarop. Ik klik op akkoord en vervolgens komt er een foutmelding die als volgt luidt: de map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt, maar is wel vereist. Standaard bevindt deze map zich in de map Mijn muziek.

Mijn map "Mijn muziek" staat op een externe harde schijf (F:). In deze map staat gewoon de map iTunes.
Enige maanden terug heb ik het programma iTunes geinstalleerd en werkte het. Op een of andere vage manier is er toen iets mis gegaan en heb ik m'n externe harde schijf moeten hernoemen van H: naar F:. Op zich allemaal geen probleem. Alleen sindsdien werkt iTunes dus niet meer.

Heeft iemand enig idee hoe ik de foutmelding kan verhelpen zodat iTunes weer normaal werkt?

Overigens: sinds het enkele maanden terug mis ging ben ik ook m'n map "Mijn muziek" kwijt in de sectie rechts-boven wanneer je op Start drukt (staat normaal een rijtje van Mijn Documenten, Mijn Afbeeldingen, Mijn Muziek etc.). Heeft dat er mee te maken?

Ik werk met een PC met Windows XP (SP2).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan