Het printen van een DVD, werkt dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoli65

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
39
Ik sta op het punt om (eindelijk) een DVD brander te kopen.
Nu wil ik graag een lite-scribe, maar ik werd in de winkel ook op de mogelijkheid gewezen om een aparte printer te kopen zodat ik de DVD's in kleuren kan printen.

De ontwikkelingen staan niet stil, ik vind het een geweldige mogelijkheid en optie, dan hoef ik niet meer met die stickers te hannissen....

Alleen wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt? Beschadigen je DVD's niet, en is het resultaat betrouwbaar?

Graag hoor ik jullie reacties.

Groet,
Yolanda
 
lite scribe is het bedrukken op een blanke cd....duurt erg lang.
een bedrukbare dvd is wit en gaat veel sneller en kan in kleur......zelf meerdere keren gedaan en werkt perfect.
persoonlijk zou ik niet voot licht scribe kiezen
 
lite scribe is het bedrukken op een blanke cd....duurt erg lang.
een bedrukbare dvd is wit en gaat veel sneller en kan in kleur......zelf meerdere keren gedaan en werkt perfect.
persoonlijk zou ik niet voot licht scribe kiezen

En waarom niet? Omdat het zo lang duurt?
 
ja daarom en omdat je dan ook niks anders met de computer kunt doen.
 
lite scribe heeft ook inderdaad niet mijn voorkeur, alleen is het in mijn ogen wel beter dan het bestickeren van de DVD.

De optie voor kleurenprinten vind ik super, dus als jullie er goede ervaringen mee hebben dan is dat goed om te horen.
 
en omdat je dan ook niks anders met de computer kunt doen.
Betere PC kopen. Ik draai Lightscribe gewoon op de achtergrond, zonder enige invloed op het functioneren van de rest van me PC.

Het duurt lang.
Kwaliteit is redelijk tot goed, beetje afhankelijk van wat je erop gaat branden.
Is niet iets dat je voor elk DVD'tje of CD'tje gaat doen, maar het is wel leuk om iemand een speciaal DVD'tje of CD'tje kado te doen.

Ik heb er veel plezier van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan