Audio veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aesma Daeva

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2006
Berichten
18
Hallo,

Ik weet niet zoveel van PC's dus mijn excuses als het een stomme vraag is..

Ik heb een paar dagen geleden een film gedownload, beeld en audio allebei perfect behalve dat er in het Frans wordt gesproken.. Nou vroeg ik me dus af of het mogelijk is om de audio naar Engels om te zetten of te veranderen want het is origineel een Engelse film.

Alvast bedankt.

PS. Ook alvast mijn excuses als de vraag niet hier hoort..
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik weet niet zoveel van PC's dus mijn excuses als het een stomme vraag is..

Ik heb een paar dagen geleden een film gedownload, beeld en audio allebei perfect behalve dat er in het Frans wordt gesproken.. Nou vroeg ik me dus af of het mogelijk is om de audio naar Engels om te zetten of te veranderen want het is origineel een Engelse film.

Alvast bedankt.

PS. Ook alvast mijn excuses als de vraag niet hier hoort..

Nee, dat is wel mogelijk maar dan is het minstens 10 keer zo makkelijk om de film opnieuw te downloaden, maar dan in het engels. Wat wel kan is ondertiteling. Met wat voor programma speel jij je films af? Met niet alle programma's kan je namelijk ondertiteling aanzetten. En welke film is het?
Misschien dat je het hier al kan vinden:
http://www.helpmij.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, dat is wel mogelijk maar dan is het minstens 10 keer zo makkelijk om de film opnieuw te downloaden, maar dan in het engels. Wat wel kan is ondertiteling. Met wat voor programma speel jij je films af? Met niet alle programma's kan je namelijk ondertiteling aanzetten. En welke film is het?
Misschien dat je het hier al kan vinden:
http://www.helpmij.nl

Ok bedankt, dan ga ik het maar weer eens proberen.. Ja, ik weet hoe je ondertiteling aanzet en het lukt ook wel met het programma dat ik gebruik, maar ik kan echt geen horrorfilm kijken als ze Frans praten.. Lol. De film is trouwens "The Descent".

Heel erg bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan