audio gelijk zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
200
Hallo,

Ik wil een dvd maken met allemaal verschillende videoclips maar bij de ene clip is het geluid harder dan bij de andere.
Hoe kan ik het geluid bij al de clips gelijk maken?

Dank U,
Steffie.
 
reactie

Ja daar is een progje voor.
Ik zoek het voor je
 
Hallo,

Ik wil een dvd maken met allemaal verschillende videoclips maar bij de ene clip is het geluid harder dan bij de andere.
Hoe kan ik het geluid bij al de clips gelijk maken?

Dank U,
Steffie.
Met welk programma ga je die DVD maken? Kijk eens in dat programma of je iets vind van normaliseren o.i.d.
 
reactie

Excuus aan Steffiestones,

Ja sorry Mp3gain is alleen voor mp3. Stomme fout van mij, pardon.
 
Laatst bewerkt:
Als je die wmf file naar de tijdbalk sleept en je klik met rechtermuisknop op die tijdsbalk en kiest vervolgens voor eigenschappen, dan krijg je een window waar je iets kan veranderen aan het geluid.
 
ik kan die wmv file niet naar een tijdbalk slepen,ik zie daar geen mogelijkheid toe in nerovision.
 
Welke versie gebruik je? Als je NeroVision express opstart en je klikt op "Film maken" dan kan je in mijn geval toch echt de film naar de tijdbalk slepen.
 
ik wist niet dat je moest klikken op "film maken". ik heb geklikt op dvd maken en daar kon je niet de film naar een tijdsbalk slepen,maar toch gaat het niet zo.Ik heb een stille en een luide clip genomen,de stille heb ik naar 200 % veranderd en de luyide stond op 100 %.Ik heb ze dan geconventeert en opnieuw beluistert maar er is niks veranderd.
Wat ik nu gedaan heb is met "video to audio converter" de mp3's van al mijn clips gehaald en die genormaliseert met "mp3 gain" wat mooi gelukt is.al de mp3's spelen nu evenluid maar hoe krijg ik die mp3 weer aan mijn wmv files?
 
ik wist niet dat je moest klikken op "film maken". ik heb geklikt op dvd maken en daar kon je niet de film naar een tijdsbalk slepen,maar toch gaat het niet zo.Ik heb een stille en een luide clip genomen,de stille heb ik naar 200 % veranderd en de luyide stond op 100 %.Ik heb ze dan geconventeert en opnieuw beluistert maar er is niks veranderd.
Wat ik nu gedaan heb is met "video to audio converter" de mp3's van al mijn clips gehaald en die genormaliseert met "mp3 gain" wat mooi gelukt is.al de mp3's spelen nu evenluid maar hoe krijg ik die mp3 weer aan mijn wmv files?
Gen idéé, sorry. "Even een schot voor de boeg" je kan niet met dat programma "video to audio" andersom werken, ik bedoel de audio weer toevoegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan