Foto's toevoegen aan iPod

Status
Niet open voor verdere reacties.

daan1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Berichten
2
Sluit de iPod aan op de computer met de bij de iPod geleverde kabel.
Kies 'Bewerken' > 'Voorkeuren' in iTunes en klik op de tab 'iPod'.
Klik op de knop 'Foto's'.
Als u foto's wilt kopiëren naar de iPod, schakelt u het selectievakje 'Foto's synchroniseren van' in en kiest u uit de keuzelijst het fotoprogramma of de map met foto's die u wilt kopiëren.

Als u met Adobe Photoshop Album 2.0 of hoger of met Adobe Photoshop Elements 3.0 of hoger werkt, kunt u foto's rechtstreeks uit deze programma's importeren op de iPod. Kies daartoe 'Photoshop Album' of 'Photoshop Elements' uit de keuzelijst.

Kies of u alle mappen of albums of alleen de geselecteerde mappen of albums wilt kopiëren.
Als u de hoge-resolutieversie van de fotobestanden naar de iPod wilt kopiëren, schakelt u het selectievakje 'Foto's op ware resolutie toevoegen' in.

iTunes kopieert de hoge-resolutieversie van de foto's naar de map 'Photos' op de iPod. U kunt deze hoge-resolutiefoto's vervolgens naar een andere computer kopiëren door het selectievakje 'Gebruik als schijf activeren' in te schakelen in het tabblad 'Muziek' (in het tabblad 'iPod' in het iTunes-voorkeurenvenster). Zoek in de iTunes en Music Store Help op "bestanden opslaan" voor meer informatie.

Klik op 'OK'.

De geselecteerde onderdelen worden naar de iPod gekopieerd.


Wanneer u voor de eerste keer een synchronisatie uitvoert, duurt het mogelijk enige tijd voordat alle foto's zijn gekopieerd. Volgende synchronisaties nemen minder tijd beslag.

Dit is de handleiding van het toevoegen van foto's aan je iPod. Maar als ik naar voorkeuren ga, dan staat er bij mij helemaal geen tab met iPod. Ik krijg ook op geen manier foto's toegevoegd aan me ipod. De aller eerste keer toen ik hem aansloot deed hij dat automatisch, maar ik krijg er niks bij op.

Hij geeft ook steeds een foutmelding als ik het bij een andere link in iTunes doe.

Onbekende fout bla bla (-50) staat er dan achter.

Wie kan mij helpen??

btw, ik heb geen mac maar gewoon xp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan