avi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een standalone dvd speler kan je geen avi-bestanden afspelen omdat hij dat in de meeste gevallen niet ondersteund dus zal je hem moeten omzetten naar een ander bestand
 
met een converter b.v. van vso convertxtodvd even google dan vind je hem wel
 
ze worden geconverteerd naar aander bestanden he,probeer het gewoon dan kom je er van zelf achter
 
koop die van de blokker. dan hoef je ook niet te converten... dan ff je divx branden in je stand alone dvd player en veel kijkplezier hebben. meestal staat het erbij of hij divx afspeelt of niet maar je kan het altijd nog vragen aan de verkoper :D

veel succes:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist die dvd speler bij de blokker gekocht.
Maar nu is er weer wat raars:eek:
Die cd met filmpjes die ik had gebrand als data cd en die het eerst niet deed doet het nu nog steeds niet.Er staat dat het .Wma bestanden zijn?
Warom doetie het nog niet??
 
Ik heb die speler zelf ook en bij mij speel hij het wel af.
heb je wel de DIVX speler gekocht.
met welk programma brand je.
en heb je hem ook op een dvd rw proberen te branden ik zeg rw omdat je als het mis gaat de data er zo weer af kan gooien en het opnieuw kunt gebruiken.
 
Ik heb die speler zelf ook en bij mij speel hij het wel af.
heb je wel de DIVX speler gekocht.
met welk programma brand je.
en heb je hem ook op een dvd rw proberen te branden ik zeg rw omdat je als het mis gaat de data er zo weer af kan gooien en het opnieuw kunt gebruiken.

Het is de divx speler.Ik brand met nero en ik gebruik cd rw's;)
Hoe moet dat dan precies met nero,?
Ik heb gewoon gekllikt op Data cd maken.is dat goed?want als ik de video bestaden zo brad dan doen ze het niet omdat het volgens de dvd speler divx bestanden zijn.
 
Laatst bewerkt:
tja ikzelf brand mijn avi bestanden altijd op dvd rw ik weet eigenlijk niet of het uitmaakt als je ze op een cd rw brand ik zal het eens proberen je hoort nog van me.
 
tja ikzelf brand mijn avi bestanden altijd op dvd rw ik weet eigenlijk niet of het uitmaakt als je ze op een cd rw brand ik zal het eens proberen je hoort nog van me.

Ik denk niet dat het uitmaakt.
Brand jij je bestanden ook als data cd(voor jou is dat dan data dvd)
 
Nou ik reageer wat laat maar zit tegenwoordig weinig achter pc ivm mijn werk.
Ik brand inderdaad als data dvd en kan ze dan gewoon op divx speler afspelen ikzelf brand met ASHAMPOO dit is een prima brandprogramma vind ikzelf beter dan nero welke ik vroeger ook gebruikte.
 
Nou ik reageer wat laat maar zit tegenwoordig weinig achter pc ivm mijn werk.
Ik brand inderdaad als data dvd en kan ze dan gewoon op divx speler afspelen ikzelf brand met ASHAMPOO dit is een prima brandprogramma vind ikzelf beter dan nero welke ik vroeger ook gebruikte.

Hey ik heb het geprobeert met ASHAMPOO maar ik heb nog steeds het zelfde probleem.Ik krijg geluid maar het beeld krijg ik niet???

Hoe kan dat toch?:confused: :confused:
 
Ligt het niet toevallig aan het avi bestandje wat je hebt gebrand of heb je het met elk avi bestand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan