externe harddisk op dvd speler............

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Berichten
109
Hallo,ik ben in het bezit van een dvd spler die aangesloten is op mij tv (uiteraard)
Op deze dvd speler is een mogelijkheid aanwezig om via een USB stick films af te spelen,alleen heeft mijn stick maar een beperking van 1GB.
Dus een Mpeg op de stick zetten en te bekijken dat gaat wel ,maar een volledige dvd 5 of 9 tja daar heb ik te weinig ruimte voor op mijn stick.
Nu zat ik het volgende te bedenken, zou ik via een (nog aan te schaffen) externe harddisk uiteraard met USB wel dvd 's kunnen bekijken,m.a.w. zal een externe harddisk net zo werken als een usb stick? of zeg ik nu iets heels stoms?

graag advies of ervaring van iemand die dit al heeft draaien, dit scheelt mij misschien een hoop teleurstelling als ik besluit om een externe harddisk aan te schaffen en het blijkt dan niet te werken.........

bvd avdh
 
Goede vraag Adje,
ik ben ook op zoek naar zo'n mogelijkheid; bij de BCC zag ik iets dergelijks. Te gebruiken voor dvd-films, maar ook als backup voor je PC bestanden; volgens de beschrijving kun je de dvd opnamen zo afspelen op een TV (als ware het een dvd-speler); hij is namelijk ingesteld op de goede formats.
Voordelen? compact, portabel en heel veel capaciteit (1000 gig, of te wel 500 dvd-tjes).
Wie helpt ons uit de brand?
CS
 
@corano simon,

Graag een eigen vraag aanmaken. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn haar topic. Daarbij is deze topic van 2006, dus niet actueel meer.

Ik sluit deze daarom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan