Flac plugin voor Nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keef

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Berichten
6
Ik gebruik momenteel Nero 7 maar deze versie heeft een plugin nodig om flac files te branden. Via de helpdesk van Nero werd ik naar een site verwezen waar deze plugin te downloaden is. Ik begreep dat ik de plugin moest downloaden en vervolgens in de map Ahead-->Nero moest plakken. Maar helaas werkt de plugin niet. Als ik flacbestanden wil branden zie ik ze niet via Nero. De helpdesk geeft geen oplossing want het betreft software van derden en daar bemoeit de Helpdesk van Nero zich niet mee.

Bij een vroegere versie van Nero had ik een flacplugin gedownload die zichzelf op de juiste plek installeerde zodat Nero de desbetreffende flacbestanden kon lezen en...branden.
Helaas weet ik niet meer waar ik deze plugin te pakken kan krijgen.

Is er iemand die mij een goed werkende flacplugin kan bezorgen of mij ka vertellen hoe ik de door mij gedownloade plugin aan de praat kan krijgen met Nero?
 
Misschien is het voldoende als je ervoor zorgt dat je huidige FLAC plugin in de
"C:\Program Files\Common Files\Ahead\AudioPlugins" map komt te staan?

Voor het geval dat niet werkt, ik heb er in ieder geval hier eentje gevonden voor FLAC. En ook die moet in dezelfde map als boven genoemd.

Niet getest, alleen maar als evt. alternatief als je huidige plugin niet werkend te krijgen is.

Succes,

Tijs.
 
Flac plugin

Dank voor je reactie. Alleen...de plugin van de link die jij stuurt heb ik gedownload. Deze kreeg ik via de helpdesk van Nero.

Ik heb de plugin in de map gestopt die jij noemt. Maar zonder resultaat. En...een audiomap? Deze map heb ik nergens gevonden. Volgens mij zou dat de oplossing zijn alleen waar zit die audiomap? Ik heb volgens mij alle mappen bij Ahead Nero doorgelopen en ik heb ook nog een bij de programfiles een map Nero 7. Ook hier heb ik de audiomap niet gevonden. Kun jij mij op weg helpen?
 
Let op het vetgedrukte deel van het map:

C:\Program Files\Common Files\Ahead\AudioPlugins

Het staat dus in Common Files, NIET in C:\Program Files\Nero of een submap daarvan.

Je komt er gemakkelijk, door het pad te plakken in Start -> Uitvoeren:
C:\Program Files\Common Files\Ahead\AudioPlugins

Laat weten of het gelukt is.

Tijs.
 
Werkt feiloos

Heb vandaag voor het eerst FLAC files gebrand met NERO.
De plugin van Bitburners.com gebruikt en het werkt feiloos.

Bij mij werkt het dus, bedankt voor de tips.:thumb:

Grtz,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan