FIlm met ondertitel bekijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank009

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
3
Dag allemaal,

Ik wil graag de film tristan and Isolde bekijken via ondertiteling maar ik snap niet precies hoe ik het voor elkaar krijg.

de film heet Tristan.and.Isolde[2006]DvDrip[Eng]-aXXo en volgens mij is het een divX maar dit weet ik niet zeker. Op het internet heb ik de ondertiteling gevonden Tristan and Isolde [Tristan.And.Isolde.DVDRip.XviD-aXXo]. Dit leek mij de goede.

Dat .srt bestand heb ik naast de film in een map gestopt alleen als ik nu de film open dan krijg ik er geen ondertiteling bij. Ik las ergens op de site dat je de film en de ondertiteling de zelfde naam moest geven alleen bij de ondertiteling .srt erachter maar dat werkt ook niet.

Ik gebruik normaal gesproken WinDVD om films te kijken maar hier krijg ik geen ondertiteling .. ook niet in Windows media player en dergelijke .. Wat doe ik verkeerd ??

Plz help mij. Alvast bedankt.
 
Je moet het programma Vobsub bijvoorbeeld gebruiken

heb het gedownload maar wat moet ik er nu precies mee doen ?

heb hem gemuxt met vobsub en hem er volledig ingezet maar nu werkt de hele film niet meer :S :S wat heb ik fout gedaan + kan ik het herstellen ?
 
Laatst bewerkt:
Daar komt helaas iets meer voor kijken dan "even het programma Vobsub gebruiken"......... klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan