picasa

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Hallo.
Ik heb een probleem met Picasa. Had ik al langer in gebruik, nooit problemen gehad, maar sinds kort, krijg ik steeds de melding: In picasa is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. excuses voor dit ongemak. Weet iemand hoe dit kan?? Ik heb de oude picasa eraf gegooid en vandaag opnieuw erop gezet. Maar meteen na het downloaden, bij het openen kreeg ik weer deze melding. Terwijl ik er eerder gewoon nooit last van had. Iemand ervaring hiermee of een oplossing??:confused: picasa.jpg groetjes Gitana
 
Google geeft zelf deze verklaring. Er zou een beschadigde afbeelding op je PC kunnen staan.

Overigens, in de Google discussiegroep worden niet veel oplossingen voor je aangedragen.

Probeer toch nog maar eens de Google Helpcentrum methode?
 
hoi Boeing, bedankt voor je reactie. Het klopt dat ik nergens een oplossing vind. Ja een
beschadigde afbeelding, ga die maar eens zoeken. Ik heb zelfs al de vraag gesteld in de discussiegroep van Picasa. Daar had nog iemand hezelfde probleem. Ik heb net nog eens gekeken, maar er is nog niemand met een goede oplossing gekomen. Dus....ik ga hem maar weer eraf gooien, als ik er toch niks mee kan doen, jammer. Misschien komt er nog iemand met een idee???? groetjes Gitana
 
Ik heb zelfs al de vraag gesteld in de discussiegroep van Picasa. Daar had nog iemand hezelfde probleem. Ik heb net nog eens gekeken, maar er is nog niemand met een goede oplossing gekomen.
Die groep bedoelde ik ook :confused:

Er zijn nogal wat gratis fotobewerkingprogramma's volgens Google.
Maar veel scanners leveren meteen fotobewerkers, net zoals digitale camera's.
En als je tegenwoordig Adobe Acrobat Reader downloadt krijg je de keus om Adobe Photo Album Starter (of zo iets) te downloaden.
Kortom keus genoeg. :)
 
Ja ik heb al wel een ander progje om foto's te bewerken, maar ik vond Picasa wel gemakkelijk erbij. Omdat je dan alle foto's in een keer kan bekijken. Maar ja, niets aan te doen. Helaas.
greetz Gitana
 
Ja ik heb al wel een ander progje om foto's te bewerken, maar ik vond Picasa wel gemakkelijk erbij. Omdat je dan alle foto's in een keer kan bekijken.
Dat kan bij alle programma's die ik noemde ook.
Je moet dan wel aangeven of je in thumbnail, of album, of..enz. wilt kijken.
Meestal staan er wel handige icoontjes waar je op kan klikken om die verschillende formaten in het "kijkvenster" in te stellen.
 
Oké Boeing, bedankt voor het meedenken. Ik ga me er nog wel weer eens in verdiepen.
Om te kijken wat eventueel net zo leuk is als Picasa.
Maar ik vind het toch wel jammer, want ieder nieuw progje is weer ff wennen.
Moet je weer gaan uitzoeken hoe het werkt, toch??
greetz Gitana :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan