Verkeerde Firmware gedowload

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonass

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
5
Yow,

Ik heb een vraagje ivm een mp3-speler die ik nog maar 2 weken heb (overgekocht dus geen garantie)...
Het is een Pacard Bell Funkey (monochroom scherm!), 512mb.
Een paar dagen geleden kwam er ineens op het scherm te staan (na begroeting 'hello')
"error". na paar x proberen (en niet gelukt) besloot ik op de site van Pacard Bell te kijken.
Ik vond hier het antwoord op mijn probleem nl. dat ik de firmware moest vernieuwen.
dan zou het probleem opgelost zijn... Maar per ongeluk heb ik de Firmware va de Funkey colour gedownload enn geïnstalleerd! Waardoor mijn mp3 nu dus niet meer opstart.
Weet iemand hoe ik mijn mp3 tog nog kan redden? Het zou zo'n zonde zijn en ik vind nergens een antwoord! Thanx!
 
Maar hij gaat niet meer aan als ik hem aansluit! omdat de verkeerde firmware erop staat..?
Kheb juist de site geprobeerd maar mn mp3 start niet meer op dus de schijf wordt niet gevonden...
is er aub iemad die het antwoord weet??
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je precies met niet meer aangaan. Je kan ook vaak een mp3-speler formateren als ie niet aan een PC hangt. ( Kan ook RESET etc. heten.) Kijk eens of je zo'n functie in de handleiding (die site bv.) kan vinden. Als dat lukt, kan je wel weer nieuwe firmware erop zetten.

Misschien heet het iets van fabrieksinstellingen ofzo, is bij elk mp3 apparaat weer anders. Met verkeerde firmware verneuk je de MP3-speler normaal gesproken nooit. Of hij is gewoon kapot.

edit: Volg eens de troubleshooter op die website, daar staat toch echt wat te doen bij een error message, misschien zie je iets over het hoofd.
 
Laatst bewerkt:
Heel fel bedankt mavaros voor je reacties maar ik denk dat ik het probleem meer gedetaieerd moet uitleggen...De firmware die er nu opstaat is van de Funkey colour. Het dng start dus niet meer op!Omdat hij deze frmware niet aan kan (zwart wit scherm!) ! Is er geen mogelijkheid om trug naar oudere firmware te gaan? Via de computer dan wel want de mp3 krijg ik niet meer aan:( ...Ik weet echt niks meer...De herstelmodus gaat ook niet want de mp3 speler wil maar niet aangaan! Volgens mij moet de computer het apparaat kunen ontdekke als schiijf maar dit lukt niet door de verkeerde firmware die er dus opstaat... Ik snap echt niet dat een mp3 zo rap de vuilbak al in moet?:s
 
Hoi,

Dan weet ik het ook niet meer, maar je MP3-speler hoef je niet weg te gooien. Je moet altijd wel weer terug kunnen naar oude firmware.

Ik hoop dat iemand anders een oplossing voor je heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan