MP3 speler voor leken....

Status
Niet open voor verdere reacties.

heida

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Berichten
15
Hallo,
ik ben opzoek naar een makkelijk te bedienen mp3 speler die door allerlei mensen achter een bar gebruikt kan worden.
Wil dan wel de functie's:
  • Crossfader tussen nummers vd lijst
  • Crossfader als je een nummer door skipt
  • makkelijk nummer opzoek in database
  • werken met 1 lijst verdeeld over 2 spelers
Voorbeeld: een alcas systeem is precies wat ik wil hebben maar dit kost geld! Nu wil ik een speler waar ik gewoon mijn eigen mp3-tjes kan afspelen. Heb reeds verschillen programma's geprobeerd zoals BPM prof, Winamp, PC-DJ home/Silver, Windows media player en i-tunes maar die doen niet precies wat ik wil!
Heeft iemand nog een suggestie voor mij......

bedankt alvast,
 
Kijk eens bij www.vuplayer.com

Auto crossfaden is beschikbaar, random afspelen is beschikbaar, weergave/verbergen van zo'n beetje alle mp3 tag-velden is mogelijk etc.

Alleen die zoekfunctie heb ik zo snel niet gezien, maar met op de kolomnamen klikken kun je misschien toch vrij snel individueel af te spelen nummers vinden.

Succes,

Tijs.
 
VUplayer

Bedankt...... Heb ff gekeken en uitgeprobeerd.... Heeft eigenlijk alle functie's die ik wel wil hebben alleen heb je geen bibliotheek tot je beschikking... Alleen een playlist! (Waardoor je dus makkelijk 3 keer het zelfde nummer in die lijst kan zetten.) Dus net niet wat ik wil hebben.
Als iemand anders nog z'n programma weet ik hoor ik het graag! :D
 
aan fozziebear

Ja klopt eigenlijk wel heb nu een 3.0 versie gedownload! die is helemaal goed en ook makkelijk enqueen..... stom dat de nieuwe versies dat allemaal niet meer goed doen! Bedankt!!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan