codec`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
376
Ik weet niet of ik de goede pagina heb, maar ik heb het vlg. probleem.
Ik heb problemen met de codec`s die wel of niet op mijn computer staan.
Ik ben bezig met een cursus frontpage en daarin heb ik een javascript moeten zetten, waardoor een plaatje bewegend wordt.
Dat lukte niet, in de plaats daarvan kreeg ik een kruisje te zien. Via de site waar ik de cursus volg kreeg ik een link naar een codec pagina en heb via die link de codec`s binnengehaald. Dat werkte daarna perfect. Nu heb ik inmiddels een XP multmedia versie van Windows geïnstalleerd. Die bleek niet te werken. Kreeg geen live TV tevoorschijn.
Heb de computer toen ghelemaal schoon opnieuw geïnstalleerd en de TV werkte prima hierna.
Nu ben ik weer terug bezig met mijn frontpage en werkt dus de pagina waarin het Javascript is geplaatst weer niet. Ik probeer dus weer opnieuw diezelfde codec`s te installeren, maar krijg tijdens de installatie een foutmelding.
Zie bijlage. En ik krijg dus het Javascript niet werkend.
Heeft iemand een idee wat ik daarmee aanmoet?
Kan ik alle codec`s verwijderen (hoe) en opnieuw installeren?
Vriendelijke groet, Ria
 
welke versie van java heb je ? Voor codecs zou ik de K-Lite Mega pack installeren dan heb je alles wat je nodig hebt
 
codec

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels maar heel rigoureus alles opnieuw geïnstalleerd.
M`n Tv weergave werkt weer prima, maar m`n gif plaatjes geven enkel een rood kruisje.
Het opnieuw de codec installeren levert geen resultaten op.
Ik heb nu ook opnieuw DirectX9 gedownload en geïnstalleerd. Zonder resultaat.
Ik begrijp er echt niets van.
Welke versie van JAv ik heb weet ik eigenlijk niet. Waar kan ik dat zien?
In de les van frontapge zat een zipbestandje wat ik moest gebruiken om het plaatje tevoorschijn te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan