Ipod Nano werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

AquaDiGio

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
207
Ik heb netjes eerst alle CD software geïnstalleerd en de Ipod Nano (2GB) daarna op de laptop aangesloten. Op het beeldschermpje komt een verbodsbord met de melding "Koppel niet los".
Je hoort dan een wisseling van de bekende geluiden als je een nieuw apparaat aansluit waarop de melding "Het USB-apparaat wordt niet herkend" volgt.

Wie kan mij helpen?
 
Uiteraard had ik I-tunes allang geïnstalleerd en alle update's gedaan. Als ik I-tunes open herkent hij daar (niet altijd) "mijn I-podspeler".

Wat ik vreemd vind is dat ik via apparaatbeheer 7 USB aansluitingen zie, namelijk:

USB-controllers:
-USB-hoofdhub
-USB-hoofdhub
-USB-hoofdhub
-USB-hoofdhub
-VIA Rev 5 of later USB universele host-controller
-VIA Rev 5 of later USB universele host-controller
-VIA USB Enhanced host-controller

Kan dit eigenlijk wel? Ik zie namelijk aan de zijkant 1 aansluiting en aan de achterkant 2?
 
Wat een miskoop... ongelofelijk!
Ik heb nu al zoveel problemen met dit ding gehad! Ik heb nu een nieuw exemplaar gekregen nadat hij ter reparatie was opgestuurd. Nu probeer ik opnieuw iTunes te installeren en krijg ik de melding:

"Het bestand iTunes Library.itl onleesbaar omdat het met een nieuw nieuwere versie van iTunes is aangemaakt."

Ik heb dus voor zover ik weet alles wat me iTunes en iPod te maken heeft op mijn PC verwijderd. En nog krijg ik de melding... HELP! :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan