DVD met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i (by accident:eek: )deleted some files from nero smartstart so now i cant open it any more,and cant burn any movies this makes me crazy!!!!!!!!!!!!! i allready tried to download updates but nothing works.

CAN SOMEONE PLEASE HELP ME????????????????

antwoord het liefst in nederlands ik heb alleen geprobeerd zoveel mogelijk mensen te bereiken
 
Laatst bewerkt:
Uninstall Nero completely, clean registry, reinstall....
 
Welke "laatste stap" bedoel je?
Bij het omzetten van de avi naar mpeg wordt de ondertitel al "hard" meegenomen... deze staat na de authoring dus gewoon "muurvast" in het VIDEO_TS bestand, dus in de film [is niet uit te schakelen]. Het branden kun je met Nero Recode doen...
Nero Vision kan niet met ondertitels omgaan.... [tenzij die dus al hard in je mpeg staan]
 
@Latias

Je hebt wel de meest complexe methode gekozen om een avi om te zetten naar dvd... deze manier is echt iets voor "rocket scientists"... Er zijn talloze programma's die dit veeel eenvoudiger doen, o.a. cucusoft, waar je de avi selecteert, een vinkje zet bij "ondertitels meenemen", 1x klikt en achterover kunt leunen tot de VIDEO_TS file klaar is.....
 
Laatst bewerkt:
Als die oude Nero eerst wel werkte [voordat je er een gat in schoot], staat er een "geldig" registratienummer in je register... als je dan de gedownloade nieuwe installeert, vist ie dit automatisch weer op.....
 
Als die oude Nero eerst wel werkte [voordat je er een gat in schoot], staat er een "geldig" registratienummer in je register... als je dan de gedownloade nieuwe installeert, vist ie dit automatisch weer op.....

hoe doe ik dit dan............ik ben wat dit betreft een digibeet(of zo iets)

KAN IEMAND HELPEN AUB
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe je wat dan? Software downloaden? Installeren?

Ga naar de nero site, kies nero7, kies de taal die je wenst, download en klik daarna op "install" .... Nero pakt dan netjes alle bestanden uit en zoekt in het register of er nog ergens een serienummertje staat.... klaar.... wordt het serienummer niet gevonden dan blijft het een "trial" versie....
Je kunt ook zelf tevoren even in het register kijken naar het serienummer en dit opschrijven... op de nerosite staat waar en hoe je dit in het register kunt vinden....

Je moet wel eerst even die beschadigde nero uninstallen [via configuratiescherm> software], maar goed, die deed het toch niet meer....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan