Quicktime

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Sinds ik quicktime pro heb geïnstalleerd zijn er heel veel afbeeldingen niet meer zichtbaar. Er staat dan alleen dat blauwe Q tekentje. Maar ik kan quicktime er ook niet afkrijgen. Staat bijv. niet in "software"!! Deïnstalleren via quicktime zelf werkt niet !! Wie weet raad?
 
Sinds ik quicktime pro heb geïnstalleerd zijn er heel veel afbeeldingen niet meer zichtbaar. Er staat dan alleen dat blauwe Q tekentje. Maar ik kan quicktime er ook niet afkrijgen. Staat bijv. niet in "software"!! Deïnstalleren via quicktime zelf werkt niet !! Wie weet raad?

Wanneer zijn ze niet zichtbaar? Ze zijn wel te openen met Quicktime?
Je kunt eens de verbinding tussen Quicktime en de bestandsformaten verwijderen. Dit kan op verschillende manier, bijvoorbeeld door bij de voorkeuren van Quicktime te klikken op het tabblad bestandstypen, haal daar de diverse vinkjes weg en klik op ok.
 
Ik heb het zelfde maar dan met Nero Showtime en windows Mediaplayer ziet hij dan als tweede en start deze niet op en dat just de beelden die je van internet haalt.
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Dit is in antwoord op Humpe (threadhijacking, I know, so should be moved, but anyway).

Als ik (Humpe's) vraag goed begrijp, wil hij weten hoe je kan instellen welke programma standaard voor een bepaalde actie wordt gebruikt. Welnu, via Program Access & Defaults kan je instellen welk programma standaard voor een bepaalde actie wordt gebruikt.

Hoop dat dat helpt.

Cheers,

D
 
Hi Egkok,

Ff een vraagje, ik heb niet de Nederlandse versie van windows en vroeg mij af wat je met "staat bijv. niet in Software!" bedoelt. Is dat hetzelfde als die lijst die ik via start-> set program access & defaults->change or remove software kan krijgen?

Bij mij staat quicktime daar namelijk wel in (verplichte installatie met itunes).

Cheers,

D

Edit: mocht het inderdaad zo zijn dat het niet in die lijst voorkomt, dan zou je kunnen proberen een programma te downloaden (trialversion or freeware) dat een "uninstall program" utility ingebouwd heeft, TuneUp Utilities comes to mind. Dit programma heeft ook een registrycleaner ingebouwd, die zou ik dan ff draaien als je inderdaad Qtime verwijderd hebt.

Edit: Je zegt ook dat deinstalleren via quicktime zelf niet werkt. Heb je er dan wel voor gezorgd dat alle quicktime processes waren afgesloten voordat je probeerde te deinstalleren? Zo niet, dan kan dat wel eens de reden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer zijn ze niet zichtbaar? Ze zijn wel te openen met Quicktime?
Je kunt eens de verbinding tussen Quicktime en de bestandsformaten verwijderen. Dit kan op verschillende manier, bijvoorbeeld door bij de voorkeuren van Quicktime te klikken op het tabblad bestandstypen, haal daar de diverse vinkjes weg en klik op ok.

Heb ik al gedaan, maar dan verschijnt nog steeds dat quicktimelogo!! Je hebt quicktime helaas nog af en toe nodig om bijv. reclame dingen af te spelen vandaar dat het er bij mij opstaat, maar eigenlijk heb ik er altijd gesotemieter mee. Maar nu kan ik het er ook niet afkrijgen, want hij staat noch in software noch in uninstaller pro en de eigen uninstaller doet het niet maar die ga ik nog een keer proberen. Dan kun je pas echt zien of quicktime de boel verneukt, maar dat kan bijnan niet anders want ik zie opeens een heleboel plaatjes niet meer. Is er sprake van incompatebiliteit met andere gelijksoortige progs?? Ik had het nodig om een reclame van een nieuwe auto af te spelen (nieuwe honda c-rv).
 
Voor deze moet de plugin Media Player van Viewpoint gedownload worden.

De vorige link leverde bij mij een veiligheidsbevestiging op van Java, waarna de video afgespeeld werd.
Neem aan dat hier een Java-applet gebruikt wordt.


Dat zag ik ook maar nadat geprobeerd te hebben kwam later de quicktime in beeld.
View Point wordt als spy/adware gezien, maar ik weet bovendien niet waar ik die kan downloaden, kan hem nergens dowloadable vinden? Is het een plug in voor Quicktime???
 
Voor deze moet de plugin Media Player van Viewpoint gedownload worden.

De vorige link leverde bij mij een veiligheidsbevestiging op van Java, waarna de video afgespeeld werd.
Neem aan dat hier een Java-applet gebruikt wordt.


Dat zag ik ook maar na dat geprobeerd te hebben kwam later de quicktime in beeld.
View Point wordt als spy/adware gezien, maar ik weet bovendien niet waar ik die kan downloaden, kan hem nergens dowloadable vinden? Is het een plug in voor Quicktime???
 
Die Media Player van Viewpoint is hier te downloaden.
Ik heb geen ervaring met deze speler.
 
Die Media Player van Viewpoint is hier te downloaden.
Ik heb geen ervaring met deze speler.


Bij mij namelijk niet, dat had ik al geprobeerd, maar ik hou een blanco site met links onder gereed. maw hij komt niet op.
 
Mmm...dat is weer een heel ander probleem. Gebruik je Internet Explorer? Staan alle instellingen goed?

Wat het afspelen van een Java-applet betreft: misschien moet je Java Runtime Environment 5.0 (JRE) Update 9 downloaden.

Iets naar beneden scrollen tot je het juiste bestand in beeld hebt.
 
Laatst bewerkt:
onder die honda website staat het volgende. als ik dan aanklik en de site dan toesta dan lukt het nog niet, wat doe ik toch verkeerd, al die absurde zogenaamde veiligheid, die blokkeert gewoon op een heel ongelukkige manier de gewone gang van zaken zonder een waarschuwing zodat je je rot zoekt.
 

Bijlagen

  • honda.jpg
    honda.jpg
    4,2 KB · Weergaven: 20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan