Philips HDD050 PROBLEEM!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joketje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
3
Heey,

Ik krijg maar geen muziek op mijn mp3 ! Niets werkt.:mad: Normaal gezien zou het moeten lukken via het programma Musicmatch maar dat gaat niet. Via vewisselbare schijf (H) gaat het ook niet ! Kan iemand mij a.u.b zo snel mogelijk helpen ?:( Ik heb hem morgen nodig.

Dank Bij Voorbaat

Grtjs Joketje:thumb:
 
ik weet niet of het aan het programma ligt of niet.
dus je zou mediaplayer 11 beta kunnen gebruiken van microsoft.

sluit de speler aan klik op synchroniseer --> zoeken naar speler (automatisch als goed is)--> muziek op speler zetten.
 
Hoi !

Goeie tip van Compudoc !

Mocht je om wat voor reden WMP 11 niet hebben, kun je de bestanden gewoon slepen naar de H-schijf, toch ?

Greetz,

Harry.
 
Neen , het gaat alleen met het programma Musicmatch(maar bij mij werkt het dan niet) ,niet met WMP 11 en het naar de schijf H slepen gaat oowk niet :confused:

Grtjs Joketje
 
Heb je in WMP 11 via Extra, Opties, tabblad Apparaten er voor gezorgd dat WMP 11 jouw mp3-speler voortaan herkent?
En, je vertelt wel wat er niet kan, maar niet wat je dan precies gedaan hebt voordat het niet lukte.
Beetje moelijk beoordelen zo. :eek:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het zelf al gevonden. Na lang proberen , heb ik hem een paar keer herstart en toen lukte het via Musicmatc. Toch bedankt voor alle reacties:thumb:

Grtjs Joketje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan