probleem tvkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

zacfan

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
12
Hoi ik heb een vraagje. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb paar dagen geleden een tvkaart gekocht. Toen ik het installeerde stond er dat er iets fout was maar toen ik het voltooide toen werkte alles gewoon. Maar als ik bij opties kabel aanvink dan wordt het weer automatisch antenne. Komt het doordat er iets fout was? Ook krijg ik steeds een tekst waar ' No Device' opstaat. Moet ik een antenne ervoor hebben? Kunnen jullie (als jullie ook een antenne gebruiken) miscchien een foto van jullie antenne maken zodat ik kan zien hoe ereen voor de computer uitziet? Als het met kabel werkt (wat nu niet werkt) moet ik het dan via mijn video recorder aansluiten? Kunnen jullie misschien een foto maken van de achterkant van jullie computer zodat ik kan zien wat jullie hebben en waar ik alles moet aansluiten?

Ik heb een tvkaart van Intervideo WinDVR 2.0
 
Je kan ook een Splitter kopen,en dan rechtstreeks de kabel naar de TV kaart doen.
 
Kun ook aangeven WAT er fout ging?

Indien de driver niet geladen is, kan het softwareprogramma misschien wel werken, maar je kaart niet.
 
Dit gebeurde toen ik het installeerde
voorbeeldrn6.png

Ik had het gewoon genegeerd en ging verder met de installatie.
 
Krijg niets te zien:confused: , maare, dit is het software programma, welk merk TV kaart heb je?


Is het wel legale software?, anders heb je een gare versie gedownload.
 
Laatst bewerkt:
Plaatje doet het hier niet, maar je hebt ook de drivers nodig voor die kaart, welk merk en type is het?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan om een antenne te kopen. Hoeveel kost dat en waar kan je dat kopen?
 
Dat is de chipset die erop zit, de vaag was, welk merk kaart, trek hem eruit, en kijk of je een merk kan ontdekken.
 
Ik ben van plan om een antenne te kopen. Hoeveel kost dat en waar kan je dat kopen?
 
De kaart doet het wel alleen ik kan alleen antenne kiezen als ik kabel aanvink
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan